Even voorstellen....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Al heel lang heb ik aan willen melden en nu eindelijk gedaan.
Ik ben sinds 18 juni 2007 trotse mama van Robine.
En net als iedere trotse mama lijkt het me leuk om eens ervaringen en ideeën met andere moeders te delen.
Ben benieuwd wat voor interessante 'discussies' ik tegen zal komen!

Groetjes!

He hoi
Welkom hier en ik hoop dat je het naar je zin krijgt.
Altijd erg gezellig en intressant, zelf lees ik hier regelmatig mee. Ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk te weinig reageer, soms is de tijd zoek met zo'n kleintje. ach je kent het vast wel .
We spreken elkaar vast een keer.
Groetjes Naomi

Hoi Naomi,

Leuk dat je zo snel reageert. En ik snap inderdaad wat je bedoelt met te weinig tijd hebben. Al heb ik een ontzettend makkelijk kindje (wil niet opscheppen, maar is toch wel waar),   er blijven altijd wel andere 'leuke' klusjes liggen. En daarbij werk ik momenteel 3 en straks 4 dagen per week. Maar met een beetje (aan)passen en meten kun je je prima redden!

Groetjes!

hey nouk,welkom hier,t is altijd erg gezellig hier en altijd wel wat te kletsen,en idd is er altijd wel een klusje te doen maar als mn meiske op bed ligt ofzo maak ik altijd effe tijd vrij voor het forum vindt het leuk om bij te blijven met wat dr allemaal hier speelt.
goh t gaat me niets aan maar waarom ga je straks zelfs 4 dgn werken?
trouwens ons meiske is v 16juli.spreek je vast nog wel doeiiiii

Hoi Joybink, dat over het aantal uren werken mag je best vragen hoor, ik doe nergens moeilijk over! Ik werkte voor mijn zwangerschap op een notariskantoor en dat vond ik heel leuk, alleen mijn baas stelde mij voor de keuze om óf fulltime terug tekomen of ontslag te nemen. Nou, ik ben ook geen moeder die haar kindje teveel dagen bij een oppas wil achterlaten, dus heb ontslag genomen en zou wel zien hoe het zou lopen. En nou kwam het aan het eind van mijn verlof zo uit dat ik bij mijn ouders in het bedrijf kon stappen en nu neem ik Robine gewoon minimaal 2 dagen in de week mee. Is ook wel erg gezellig. De andere dag is ze bij mijn schoonmoeder, -zusje of gewoon thuis bij mijn vriend.
En hoe gaat het bij jou? Werk jij momenteel?
Ik hoor het wel, Liefs.

Hee Nouk,

Welkom op het forum!!!
Best gezellig hier en erg handig voor vragen. Meestal krijgen we van elkaar een beter antwoord dan van het cb

Is Robine je eerste kind? Hoe oud ben je etc?

Ik ben dus Ing (flausmaus is NIET mijn achternaam maar dat hebben een paar grapjassen hier voor me bedacht ooit), ik ben 33 jaar oud, 1 kind namelijk mijn dochter Mette, Getrouwd, werk als HR Consultant en woon in het midden van het land.

gr.Ing

Hoi hoi, welkom hier meid!!
We spreken mekaar vast nog wel!!

Groetjes Debby.

Hoi Debby en Ing!

Bedankt voor jullie leuke reacties, zo voel je je nog eens welkom (ik heb het ook over de racties van de rest hoor)! Het ziet er inderdaad erg gezellig uit en ik denk dat ik me prima kan vermaken op het forum.

Ik ben Anouk, 22 jaar en Robine is mijn eerste kindje.
Ik ben mede-eigenaar van het bedrijf van een familiebedrijf en run daar 3 (straks 4) dagen per week  vooral het kantoor. Wij hebben net een huis gekocht in de buurt van Meppel.

Zo, nu weten jullie wat meer.
Trouwens even een vraagje; is er iemand ook bekend met het forum van Flair? Ik heb wat vragen over het gebruik daarvan?

Liefs

Terug
Bovenaan