Even voorstellen!

A

Anoniem

Guest
Hallo!

wou me toch even netjes voorstellen! lees al een hele tijd mee maar had me eigenlijk nog nooit aangemeld! 12 augustus is onze dochter Alice geboren. Vind het erg leuk en handig om hier te lezen hoe iedereen het doet en hoe het met iedereen gaat! Vooral ook omdat wij in Canada wonen en het hier soms toch wel iets anders geregeld is.

Groeten Alberdien

Hoi,

gezellig, weer een nieuw gezicht erbij.

Ik ben Marloes, dertig jaar, woon in Drenthe en ben de trotse moeder van drie jongens van zeven, vijf en ruim tien maanden. Wat leuk dat je helemaal aan de andere kant van de wereld woont. Hoe ben je daar terecht gekomen?

Groetjes van Marloes

hoi
leuk dat je er bij komt.ik ben petra,33 jaar,kom uit friesland en ben moeder van anouk.ze is 28 juni 07 geboren.
veel plezier opdit forum!!!

gr petra

Welkom bij de club.

Ik ben Saskia, moeder van 2 zoons, Maik (bijna 4 jaar) en Daan (bijna 11 maanden).
Lees lekker mee, en als je vragen hebt stel ze maar.

Liefs Saskia

Hoi Alberdien,

Welkom op het forum. Gezellig dat je nu niet alleen meekijkt maar ook meekletst!

Ik ben Mariska, moeder van Feline, ze is precies 11 maanden vandaag. Verder woon ik in Hoofddorp en werk 3 dagen als boekhouder annex administratief medewerker.

groetjes Mariska

Hoi Alberdien,

welkom op het forum! Ik ben Saskia, woon in Arnhem, werk in de kinderopvang en ben de mama van Jens* en van Jelte die nu bijna 11 maanden is.

Gr. Saskia.

Terug
Bovenaan