Even voorstellen

Mijn naam is Ylona en ik ben op 13 januari na 42 weken zwangerschap bevallen van een dochter Zoë. De bevalling is ingeleid en was lang en zwaar; ze is uiteindelijk na 33 uur met een vacuüm tang gehaald.
Het herstel heeft even geduurd ivm ontsteking van de hechtingen en een borstontsteking. Gelukkig ging met Zoë wel alles goed. Alleen de borstvoeding liep snel terug waardoor ze veel huilde.. Ben toen heel langzaam overgegaan op de fles en nu gaat het heel goed.
Ze weegt ondertussen dik 5 kg en is 55 cm groot. Ze begint nu van alles te ontdekken; kortom heel leuk allemaal..
Ow ja ik ben zelf 27 jaar en dit is ons eerste kindje..
Groetjes Ylona

welkom!

Het is gelukig weer wat drukker op dit forum.
Hmm die bevalling klinkt niet zo leuk! gelukkig gaat alles nu bijkbaar goed. Lekker he dat van die hechtingen. Als ik terug denk aan mijn bevalling overschaduwt dat de hele kraamperiode. au au au au..
maar ach als ik naar mijn dochtertje kijk (5,5 maand) maakt dat alles goed,

groeten Elke

hallo  

ons  zoontje is geboren op 2/11/06 en ook ons eerste kindje en met de vacum geboren
het was een lange bevalling van ongeveer 17 uur
ik vind dat je na al die tijd toch nog een beetje kan zien aan zijn hoofdtje dat hij met de vacum geboren is maar voor de rest gaat alles prima
ik ben na 4 1/2 maand gestopt met borstvoeding ook met terug lopen van demelkproductie en op de poedermelk reageert hij ook prima maar hij   eet nu al verse groente en fruit pap
groetjes Tess

hallo
ik ben angenieta en ben bevallen op 25-10-2006 het was een erge lange bevalling en allemaal op eigen kracht het was opeens opgehouden en toen oplaatst kreeg ik spul voor de weeen op te wekken o wat een drama ba maar ze is nu alweer 5maanden oud dus die bevalling ben ik alweer bijnna vergeten

groetjes angenieta

Hoi ik ben ook nieuw hier!
Ben van het oktoverforum 2006.
Het liep daar een btje leeg en moet ook zeggen dat ik erg druk was met mijn kleine meisje Louise dat ik meestal niet echt de tijd nam/had om te reageren.
Hoop dat het hier net zo leuk is als daar.....
Groetjes, Elisaar

Terug
Bovenaan