even voorstellen.........

A

Anoniem

Guest
Hoi,
kom er net pas achter dat er ook een november forum actief is, grappig! Laat ik me even voorstellen, ik ben Esther, 33 jaar en 29 november 2006 bevallen van Isis. Het was een ingeleide bevalling, mijn vliezen waren al 3 dagen eerder gebroken, maar de weeën wilden maar niet komen. Ik vond de bevalling tegenvallen, auuuuuuuuuuuuuuuu Heb ik toch wel even over gedaan om dat een plek te geven!

Ik werk als groepsleidster op een woonvoorziening mat verstandelijk gehandicapten, nu nog 16 uur per week, onregelmatig (geen nachtdiensten) en vanaf augustus 24 uur. Mijn man William, werkt in twee ploegen als logistiek medewerker. Mijn moeder past (bij ons thuis)  op en veel zorg voor Isis kunnen we zelf opvangen.

Over Isis. Isis is een lief, rustig, tevreden meisje (meestal dan) Ze weegt nu ongeveer 5700 gram en is 62 cm. Isis heeft ruim 9 weken ingebakert geslapen, dat in combinatie met rust en regelmaat heeft ons allemaal goed gedaan. Het inbakeren zijn we nadat ze 3 maanden was af gaan bouwen en sinds een week slaapt ze 'los' in een slaapzak met lange mouwen. Het gaat heel goed! Wij hebben wel een schema wat we hanteren. 7.00uur, 11.00uur, 15.00uur, 19.00uur en om 23.00uur een fles 180ml (+6 schepjes is 200ml) incl. flesje geven is Isis ongeveer 100 min. op. Ze heeft een ochtend, middag en namiddag slaapje van ongeveer 2 uur per keer. Dus vaak slaapt ze van voeding naar voeding. Naar mijn gevoel zit ze nu in een 'sprongetje' (oei, ik groei' rond 19 weken) de slaapjes zijn wat korter en haar stemmingen zijn wisselend (herkennen jullie dit?) Maar ik zie ook iedere dag nieuwe dingen  aan haar! De nachten slaapt ze over het algemeen goed door, we geven al 2 maanden geen nachtvoeding meer.
 Ik geniet echt van  ons meisje. Het moederschap vind ik een enorme uitdaging, maar das weer een ander verhaal.......