even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Dan toch maar eens aangemeld! Ik ben Linnie en moeder van een dochter van ruim 2,5 en een zoon van 10 maanden. Ik lees af en toe op het forum en vind dat altijd erg leuk. Maar ik heb nu toch wel behoefte aan wat meer ervaringsverhalen en steun van moeders die tegen hetzelfde aan lopen. En waar kun je dan beter terecht dan op een forum! Het gaat dus om mijn zoon, een hele vent al!. Maar hij heeft nog geen nacht doorgeslapen. Ik ben soms echt doodop. Hij is al een aantal weken om de 2 a 3  uur wakker (AAHHH). Hij slaapt dan gelukkig wel weer snel in (na een paar minuutjes) maar toch. Je word elke keer wakker gemaakt. Ik geef bortsvoeding en hij drinkt nog steeds 2 keer s'nachts (tussen 11 en 12 en tussen 3 en 4). Ik vind die voedingen ook niet eens erg, maar daar tussen door ook nog eens gewekt worden.. Ik heb er dagen bij zitten dat ik met 2 keer 2 uur slaap naar mijn werk ga, gewoon omdat ik dan tussendoor zelf niet in slaap kom. Ik ben dus moe!

Ben benieuwd of er nog meer moeders in hetzelfde schuitje zitten.

Gegroet,
Linnie

welkom Linnie! Ik kan je helaas niet steunen met ervaringsverhalen; Lara slaapt mega-goed gelukkig.
Maar er zijn ongetwijfeld andere meiden die je verhaal herkennen!
In ieder geval veel plezier met dit forum!

Groetjes,
Jacoline mv Lara (30-11-2006)

Mijn dochter, nu ruim 11 maanden slaapt ook nog niet helemaal door.
Ik geef ook BV, maar hoef er de laatste dagen slechts een keer uit, vroeg in de ochtend eigenlijk. Heb totaal geen moeite om weer in slaap te komen.
Laatst was ze verkouden  en dan wordt ze sneller wakker. Ook komen er, eindelijk, tandjes.  Dus er zijn bij ons eigenlijk periodes dat ze vrij goed doorslaapt en als ze wat minder in d'r vel zit, wordt ze vaak wat vaker wakker. Maar dan voed ik er niet altijd hoor! Heeft ze niet meer nodig, dus ik probeer haar stil te krijgen  met een speentje.
(En bij mijn zoon, die na 6 mnd FV kreeg,  moest ik er ook regelmatig uit om zijn speentje te geven).
Voed jij hem wel elke keer?

Brigitte

o, ik lees je verhaal niet helemaal goed. Je schrijft al dat je 2x voed.
Ken het probleem dus, maar ik slaap altijd weer meteen.

Terug
Bovenaan