even voorstellen

Hoi allemaal

Ik lees al een tijdje op dit forum en heb ook hier en daar iets geschreven. Ik vind het hartstikke leuk en interessant al die informaties.

Zelf ben ik moeder van Robert, nu 14 1/2 maanden, en er zijn zoveel onderwerpen, die mij gewoon bekend voorkomen. Leuk!

3 jaar geleden ben ik - vanwegen de liefde - naar Nederland gekomen en heb ik mijn familie en vrienden in Zwitserland achtergelaten. Nadat ik in mijn vorige woonplaats in Noord-Holland nieuwe mensen heb leren kennen en vrienden heb gevonden, zijn wij een paar maanden geleden vanwegen de werk van mijn man in IJsselstein gaan wonen - het begint voor mij dus opnieuw met het leeren kennen van nieuwe mensen.

Misschien zijn er ook andere moeders in dit forum uit deze omgeving. Ik zal het natuurlijk hartstikke leuk vinden, om andere moeders hier in de omgeving te leren kennen. Misschien heeft iemand zin, om mij te schrijven. Mijn e-mail-adres is: nici_tt@hotmail.com. of gewoon via dit forum.

Ik ben benieuwd op reacties.

Groetjes,
Nicole

Hoi,

Gezellig! Ik woon in Zwolle en heb een dochtertje, Heather (15-11). Werk drie dagen in de week als contentmanager/eindredacteur van een website en woon samen met mijn vriend, hond dexter en de kat tobias.

Groetjes, KT

Hoi Nicole,

Leuk dat je ook meeschrijft op dit forum (was ook lang alleen een lezer maar ben sinds een tijdje ook actief).
Ik heb jaren in IJsselstein gewoond maar woon sinds 8 jaar in Soest. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen. Sophie (22-10-2004) en Floris (7-11-2006). Ik werk 4 dagen bij een pensioenfonds.

Liefs Femke

hey!!
Gezellig dat je er ook bent. Ik zit hier ook nog niet zo lang.
Ik ben cobie en ben getrouwd en heb  een dochtertje lynn van 15 maanden(02-11)
Ik woon in katwijk en werk 2 dagen in een boekbinderij.
groetjes

hey!!
Gezellig dat je er ook bent. Ik zit hier ook nog niet zo lang.
Ik ben cobie en ben getrouwd en heb  een dochtertje lynn van 15 maanden(02-11)
Ik woon in katwijk en werk 2 dagen in een boekbinderij.
groetjes

Hoi Nicole!

Wat leuk dat je mee komt schrijven!Ikzelf woon vlakbij Utrecht, dus niet zover bij jou vandaan!Ik zal je morgen wel es even mailen!Lijkt me leuk!!

Liefs

Terug
Bovenaan