Even voorstellen

Uiteraard wil ik iedereen feliciteren met jullie zwangerschap! Geweldig
he!! Wij verwachten ons eerste kindje en we zijn helemaal gelukkig! Ik kan
alleen niet tegen de onzekerheid dat het eventueel mis kan gaan...

We wonen nu tijdelijk in het buitenland en ik heb het nog niet tegen
mijn vrienden en familie in NL verteld.. Daarom wil ik het geweldige nieuws met
jullie delen

Het lijkt nog zo onwerkelijk, ook omdat ik helemaal nergens last van heb.. Ik zit lekker in mijn vel, een beetje moe soms en gevoelige borsten,   maar verder geen grote veranderingen..
Ik zit nu pas op mijn 6,5 week en maandag ga ik voor het eerst naar een verloskundige.. Zo spannend!! Ik hoop dat alles goed gaat in mijn buik(je).

Hoe waren/ zijn jullie ervaringen met jullie eerste kind?

We houden contact!
Groetjes uit Boston

Hoi Boston,

Wat leuk dat je zwanger bent. Gefeliciteerd! Ik ben ook 6,5 weken en het is de 3e keer dat ik zwanger ben. De onzekerheid dat het mis kan gaan slaat soms bij mij ook toe hoor. Vooral als ik een pijntje voel of zo. Je gaat overal op letten. Mn vriend zei gisterenavond dat ik gewoon moet relaxen. Je kunt het toch niet tegenhouden als het misgaat. En daar heeft ie gelijk in. Stress is nog erger he. En veel lezen over dingen die misgaan ...je kunt het beter af en toe naast je neerleggen. Ik ga er vooralsnog gewoon vanuit dat het goed blijft gaan! Morgen heb ik mn intake gesprek bij de vk dus wel spannend ook.

Komen jullie nog terug naar Nederland?
Geniet van je zwangerschap!
Liefs Petra

Gefeliciteerd. Wel lastig om in het buitenland te zitten lijkt me. Dan is dit forum wel handig toch? En wij vinden het alleen maar des te gezelliger.

Die angst vind ik wel herkenbaar hoor. En ook hier nog weinig kwaaltjes. Als je straks de 12 weken door bent wordt het vanzelf echter. Dan gaat je buik groeien en voel je het bewegen. Geweldig, krijg er zelf ook alweer zin in.

Hoi Boston,

Van Harte Gefeliciteerd!!! Toen ik zwanger was van ons zoontje was het allemaal heel onwerkelijk en nu weer. Ik begin het nu wel wat meer te beseffen, aangezien sinds gisteren de misselijkheid weer echt goed is toegeslagen. Maar ik denk dat het nu ook pas weer "echt" wordt als we de echo hebben en een klein ukje rond zien zwemmen.

Geniet ervan! En succes maandag bij de verloskundige! Krijg je dan ook meteen een echo? Een kloppend hartje moet dan wel te zien zijn!

Groetjes,
Leeuwtje

Het is inderdaad soms lastig/ moeilijk om in het buitenland te zijn, maar internet maakt een hoop goed  

We weten nog niet hoe lang we hier nog blijven... maar het plan is wel om weer terug naar Nederland te komen.

Ik hoop dat we maandag bij de vk een echo krijgen!

Petra: hoe was je afspraak bij de vk??

Groetjes uit het koude en witte Boston

Hoi hoi Boston,

Mijn afspraak gisteren was leuk. We hebben het hartje zien kloppen en heel eventjes gehoord ook. Dus er zit iig leven :) en over 3 weken moeten we nogmaals terug voor een echo! Dan kunnen ze de metingen doen. Dat was nu nog niet te doen omdat het vruchtje nog zo klein is. Maar ik ben allang blij dat ik het even heb mogen zien.

Ik hoop dat als je nog terug komt naar Nederland er wel erg in houdt dat je op tijd terug komt vliegen hahaha...anders dan mag je niet meer he.

Groetjessss

Petra

Hoi Boston,

Welkom hier! en Van harte Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik maak mij ook vaak wel druk dat er wat mis gaat, maar dat moet je eigenlijk niet doen .
Want je kan er dan toch niks meer aan doen, dus het is beter dat je er niet aan denkt, maar gewoon van je zwangerschap geniet!

Gr .Charlotte_26

Terug
Bovenaan