Even voorstellen

Hallo allemaal,
Ik kom me bij jullie aansluiten. Ik ben in januari 2006 gestopt met de pil en had vanmorgen eindelijk een positieve test in handen: onze eerste IVF/ICSI-poging is geslaagd. Ben net vier weken en een dag zwanger, dus 't is nog erg pril. Vanwege de IVF hebben we over 2 weken al onze eerste echo. Leuke mijlpaal om naar uit te kijken!
groetjes, Maaike

Hallo allemaal,
Zal ik mij ook even voorstellen; ik ben Nanna, 29 jaar en ongeveer 7 weken zwanger, uitgerekend 08-08-08 (leuk he!) Ik zie dat iedereen al afspraken voor echo''s en VK heeft enzo... ik ben nog niet eens bij de HA geweest. Ik heb de afgelopen 10 jaar 3 miskramen gehad, wat niets zegt, maar pas na 8 of 12 weken ga ik mij denk ik wat zekerder voelen. Heb nu wel het idee dat het anders is dan de vorige keren, want ik heb me een bekkenpijn! Ik heb wel goede hoop, maar hou het nog lekker even voor mijzelf en mijn man. We gaan in Januari wel een afspraak maken met de HA en de VK.
Iedereen die ook in Augustus uitgerekend is, gefeliciteerd!
Groetjes Nanna

Hallo allemaal,

Nog een toekomstige augustus moeder.  Mijn naam is  Sonja, ben 26 jaar en 7 weken zwanger. Op 2-8-08 zijn we uitgerekend. We hebben vorige week een vaginale echo laten maken ivm termijn bepaling ( ik heb kort geleden een miskraam gehad). Het hartje klopte, fantastisch geluid!
Nu hopen dat alles goed blijft gaan.
Aan iedereen die moeder wordt in aug. 2008: gefeliciteerd!!

Groetjes Sonja

Hallo allemaal, kan het nog niet geloven maar ik hoor er dan ook bij nu! Uitgerekend (volgens deze site) op 6-8-7 maar heb nog echt het gevoel dat ik het eerst moet zien... 4 januari naar het ziekenhuis! Gefeliciteerd jullie allen. Fijn zo kunnen we samen genieten!

Terug
Bovenaan