Even voorstellen

Hallo Dames!

Ik denk dat ik me hier mag aanmelden. Vanochtend heb ik de Clearblue test gedaan en zag een vaag streepje.... Op internet gelezen: streepje = een streepje, of het nou vaag is of niet..... Toch??? Ben er nog wat onzeker over.....

Net mijn huisarts gebeld voor een afspraak, want ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen.... Morgen staat de afspraak om 10.30 uur, dus ik ben benieuwd!!!!

Ik ben 22 jaar en werk full time als Secretaresse. Vier jaar een relatie met mijn vriend, we wonen nog niet samen, dit moeten we nu wel gaan bespreken.... en meerdere dingen natuurlijk.

Iedereen gefeliciteeerd!!!!!

Een streep = een streep.
Dat is mij een paar weken geleden ook verteld. Ik had ook hele lichte streepjes.
Afgelopen week heb  ik voor de gein nog een test gedaan (er lag er nog één in de kast)
en deze test gaf nu echt een vette streep.
Dus dan heb je in het begin nog niet zoveel hormoon.

Groetjes Cindy

Gefeliciteerd!!! Helemaal goed toch die streep. Of je nu een dikke vette streep heb of een klein steepje....je bent zwanger!!

Welkom op de augustusgroep

Gr Linda mama van Charlotte(30-07-05)   19 aug. 2008

Hoi Angie,

Gefeliciteerd en welkom hier. Gezellig hoor. En idd een streep is een streep licht of donker. Je bent zwanger, leuk! Jullie zullen idd veel te bespreken hebben. Succes er mee en geniet van je zwangerschap.

De dokter zal je vast zeggen dat je gewoon naar de verloskundige moet bellen.

Groetjes

Petra

Terug
Bovenaan