Even voorstellen

Ik zal me ook maar even kort voorstellen. Ik ben Ruby, 29 jaar, 2 jaar getrouwd (5,5 jaar samen), woon in Den Haag en ben moeder van een zoontje, Sacha (22-06-2006). Ik werk 4 dagen per week, mijn man ook  en Sacha gaat 2 dagen naar de creche en 1 dag bij mijn moeder.
Tijdens mij vorige zwangerschap zat ik ook op deze site (bij de juni 2006 moeders) en daar heb ik een hele goede vriendin aan overgehouden! Ik dacht altijd van mezelf dat ik geen 'forum-type' was (wat dat dan ook mag zijn), maar ik vind het heerlijk om van alles te delen omdat ik het moeilijk met mijn man kan delen (hij begrijpt het toch niet :)) en ik niemand in mijn omgeving heb die in dezelfde fase zit. Met een klein clubje van het juni 2006 forum hebben we nu een privé MSN forum. Heerlijk om nog steeds alles te kunnen delen en vragen. We hebben afgelopen zomer met elkaar afgesproken in een dierentuin. Was heel erg leuk!
Ik ben nu 10 weken zwanger (uitgerekend 1 augustus 2008). Bij Sacha duurde het even voordat het goed ging, want ik heb eerst 2 miskramen gehad. Nu was het ronde 1 al raak en de echo van vorige week was heel goed, dus ik heb vertrouwen dat het nu in 1 keer goed gaat! Zou fantastisch zijn.
Nou, het is toch een langer verhaal geworden dan ik had gedacht.

Groeten, Ruby

Hallo Ruby

Van harte gefeliciteerd - en veel succes met deze zwangerschap.
Ik woon ook in Den Haag en voor mij is het mijn eerste zwangerschap.

Groeten

Charlotte

Hoi Ruby,

Wat leuk, weer eentje erbij. Het wordt al lekker druk hier. Gefeliciteerd met je zwnagerschap. Ikzelf heb ook een aantal vriendinnen overgehouden aan het decemberforum van 2006. Heel bijzonder en ook ik had van mezelf nooit verwacht dat ik zoveel zou hebben aan een forum. Leuk hoor. En nu weer een nieuw forum.

Gefeliciteerd!! En ook ik ben forumverslaafd.
Eerst op het decemberforum 2006 en nu hebben de voorjaarmoeders een eigen site opgezet,erg leuk idd!

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan