Even voorstellen...

Hallo!
ik ben Jacoline, ben 29 jaar en zwanger van ons 2e kindje (10wk2dg; uitgerekend 31 augustus). Mijn dochter Lara is nu 14 maanden.
Ik vind het leuk om hier regelmatig mee te lezen en mee te schrijven. Ik ben ook regelmatig actief bij de Najaar2006-moeders, alhoewel dat de laatste tijd wat minder is. Want... net als velen van jullie ben ik ook eindeloos moehoehoe en lig ik net zo lief uitgeteld op de bank dan dat ik achter de computer zit!

Jullie ook allemaal gefeliciteerd en veel plezier hier!!!

Jacoline.

Hoi Jacoline

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben zelf 32 jaar en ook zwanger van ons tweede kindje (12 wk en 4 dagen) en uitgerekend op 17 augustus. Onze dochter Fiene is nu 15 maanden.
En ook ik ben 's avonds zo lekker moe! maar dat is gelukkig het enige.
Morgen naar de verloskundige en wie weet kunnen we dan het hartje al horen.

Geniet van je zwangerschap!

Gr. mamajo.

Van Harte Gefeliciteerd!!!

Ook ik ben zwanger van ons 2e kindje. Ons zoontje is 18 maanden (2-8-06). Ik ben nu ruim 14 weken en voel me alweer een stuk fitter, dus dat zal bij jullie ook snel genoeg weer het geval zijn!

Geniet er weer van, dat doe ik in elk geval volop!

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi Leeuwtje,

Jij ook gefeliciteerd, ook zwanger van de tweede! Gezellig.
Vandaag bij de verlosk. geweest en hartje gehoord. Ze zei dat ik een buik van een 14 weken zwangere had, terwijl ik nu 12+4 ben.. Ach ja, we zien wel.

Veel geniet plezier allemaal

Mamajo

Gefeliciteerd!! Misschien 'ken' ik je wel van het najaar-forum,ik heb daar ook een hele tijd meegeschreven. Ik heb een zoontje van bijna 14 maanden (18-12-06) en ben nu op 4-8 uitgeteld. Sinds vorige week gaat het hier iets beter (ben 13 weken ziek geweest) dus hopelijk gaat het bij jou ook snel de goeie kant op.
Geniet ervan!!

Groetjes Mikkie.

Hey leuk, weer iemand van het najaarsforum. Leuk om je hier weer tegen te komen. Ikzelf  heb daar ook regelmatig gepost. Mijn  dochter is van 26-12-2006  

Gefeliciteerd! voel je je inmiddels alweer wat beter? Ik lig nog steeds elke avond om 9 uur in bed maar verder gaat het goed.

Terug
Bovenaan