even voorstellen..:)

Hoi meiden!

Ik kwam dit forum tegen en dacht:    Ik ga gezellig met jullie meekletsen!

Ik ben 29 jaar en ruim 29 weken zwanger van mijn 4e.
verder weinig last van kwaaltjes, al ben ik wel buitenadem  na het traplopen :)

Gr Maggie

Hoi, welkom!

Ik ben 28 weken, van de 2e. Het gaat allemaal erg goed, ik heb al vakantie en daarna verlof, dus lekker veel tijd met het mooie weer, heerlijk! Vanmorgen steken bovenin mijn buik. Ik had bijna de verloskundige gebeld. Ik wist niet of het mijn maag of darmen of toch de zwangerschap waren. Het zal de maag wel geweest zijn, want ik had ook maagzuur en boeren (he, lekker, zeg!). Nu is het weer in orde en ons nieuwe schepseltje beweegt zo af en toe.

Groetjes,

Lizzy

hallo maggie..

ik ben ook nog maar net op het forum..
ik ben  23 jaar en 26  weken in verwachting van mijn eerste!
mijn vriend en ik zijn erg benieuwd hoe alles zal verlopen.
echte zwangerschapskwaaltjes heb ik gelukkig niet voel me op en top en heb ook nooit hoeven overgeven.
alleen heb ik last van striemen op mijn borsten, maar ik zag dat jij mijn vraag daarover ook al had gelezen op het forum..
maar jij al in verwachting van je 4de?
dan heb jij ook al heel wat beleefd!!!
veel succes ook maar weer met deze zwangerschap.

groeten annelies

Hoi!
Ik ben 26 en morgen 27 weken zwanger van m'n eerste.
Dus erg spannend allemaal.
Voel me verder erg goed, al heb ik last gehad van een blaasonteking en nu een schimmelinfectie  Schijnt vaker voor de komen na een blaasontsteking...
Al met al niet echt fijn, maar voel me verder goed.
Groetjes,
Miriam

Hoi Maggie;

Ik ben 29 jaar en ik kom uit Beuningen (gld). Ik ben nu 27 weken zwanger van mijn eerste kindje. Erg spannend allemaal. Nog 9 weekjes werken en ik kan lekker met verlof! Ik heb er echt zin in.

Groetjes Joyce  

Terug
Bovenaan