Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Willemijn, 32 jaar, en zwanger van mijn tweede kindje! Ben enorm blij, en verrast, want het was niet gepland....maar oh zo welkom. Toen ik maandag een test deed was ik dan ook helemaal in shock van de uitslag. En nu kan ik dus aan niks anders meer denken. Ik hoop echt dat alles goed gaat, want het lijkt wel te mooi om waar te zijn. Mag gelukkig over een paar weken al voor een echo. Ben denk ik nu 6 weken, en als dat klopt wordt het wondertje op 26 november geboren.
Ik heb al een zoon; die is nu 1,5. Hij weet nog niet wat een broertje of zusje is, maar toen ik vandaag vroeg of hij er een zou willen, zei hij volmondig 'Ja!'.  

Groetjes,
Willemijn.  

hoi willemijn,

van harte gefeliciteerd met het kleine wondertje in je buik!   ongelooflijk toch, zelf ben ik 28 jr. en een dochter van 2 jr. en 6 wk. zwanger van nr. 3, in jan. 08 is ons zoontje plotseling geboren-overleden,   na een mooie zwangerschap van 23 wk. en 2 dg., gebroken vliezen, gewoon pech, ik vindt het nu heel spannend allemaal, ik ben net als jou heel blij, maar o zo onzeker, als ik de 24 wk. maar haal ben ik al tevreden, vanaf 24 wk. heeft de kleine overlevingskansen, wel afhankelijk hoe de situatie is van de kleine,nou ik wens jou een hele gezonde zwangerschap toe en geniet van het wonder.    

Gefeliciteerd met het ongeplande cadeautje .
Hier was het ook onverwacht... kwam er bij een controle echo na een curettage (missed abortion in januari)  achter zwanger te zijn en dan direct 7 weken. Dit was wel zeer gepland, maar we hadden het niet meer verwacht, aangezien de echo 3 weken ervoor niks liet zien wat op een zw.schap wees.

Geniet ervan!

groetjes,
Marije

Hoi Willemijn,

Ook ik ben zwanger van de 2e en het was ook niet echt gepland, maar wel heel welkom. Ik was gewoon nog aan de pil. Toen ik inderdaad een test deed na al een tijdje niet lekker in mijn vel te zitten. Bleek ik dus zwanger te zijn, bij de termijn echo nu bijna 2 weken geleden, bleek ik dus al 8 weken zwanger te zijn. We zijn er echt heel blij mee, als dit niet was gebeurt was ons zoontje waarschijnlijk de enigste gebleven zijn.
Mijn man wilde namelijk maar 1 kindje. Hij schrok wel heel erg maar het is goed zo, het lot heeft bepaald zullen we maar zeggen

groetjes

de mamma van Kevin

hoi hoi,

welkom hier en gefeliciteerd!
dit is ook mijn 2e zwangerschap, ik heb een dochtertje van 20maanden die er ook nog niks van begrijpt, gebruikt mamma nog steeds als springplank etc.. hihihi..

in ieder geval veel plezier hier op het forum!

groetjes steph

Terug
Bovenaan