Even voorstellen

Hoi allemaal,

Ik zou graag met jullie mee willen schrijven. Ik ben Noah en inmiddels alweer 19 wk zwanger van de 2e. Na een zwaar begin van de zwangerschap (maand in ziekenhuis ivm spugen) gaat het nu weer redelijk. Zal wel blijven spugen, maar zoals het nu gaat ben ik al heel blij.

Volgende week krijgen we de 20 wk echo.... spannend. Voel de kleine heel af en toe bewegen, maar soms ook dagen niet. De eerste voelde ik ook pas bij 22 weken, dus we hebben nog even de tijd.

Groetjes Noah

Hoi Noah,

Welkom bij de club!! Balen zeg dat je zo'n slecht begin hebt gehad van je zwangerschap!
Maar nu aftellen naar de 20 weken echo spannend!
Ik heb hem zelf afgelopen vrijdag gehad, ben nu 20 weken en 2 dagen zwanger.
Geniet lekker van je zwangerschap!

liefs Daantje

Hallo Noah,
Vervelend zeg dat je zo'n nare start hebt gehad, hopelijk kun je er nu van genieten. Spannend zeg volgende week je 20 wkn echo.
Ze zeggen dat je bij je tweede kindje het eerder voelt dus wie weet.

Ik ben nu 19 wk zwanger van de eerste en krijg volgende week donderdag mijn 20wkn echo. spannend allemaal.

Lekker van genieten.
liefs jolanda

Hoi allemaal,

Die start hoort blijkbaar bij mij..... Kan niet tegen de hormonen, maar de hormonen worden nu lager.  Heerlijk, zal wel blijven spugen, maar zoals het nu gaat ben ik al heel blij.

Zo zal iedereen weer een andere zwangerschap hebben, maar als mijn bevalling nog makkelijker gaat als bij de eerste, weet ik niet hoe ik bij het ziekenhuis moet komen!! Dan hebben anderen het dan weer heel zwaar.

Ons dochtertje is nu net 2 geworden, heerlijke leeftijd. Druk aan het babbelen en wil overal mee helpen. Heel gezellig!

Groetjes Noah

Terug
Bovenaan