even voorstellen.

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Ik lees al een tijdje mee op het forum en nu is het dan toch tijd om me even voor te stellen.

Mijn naam is Judith en ik kom uit het oosten van het land. Op het moment ben ik precies 25 weken zwanger. We zijn heel blij met dit wondertje ondanks dat het niet geheel in de planning zat.

De zwangerschap verloopt op wat rugklachten perfect en geniet volop van het getrappel in mijn buik.

Nou dames jullie zullen me hier nog regelmatig tegen komen.

Groetjes Judith.

hoi.

welkom
dan zijn wij even ver.
weet je ook al wat je krijgt.

grtz martine

Hey Judith,

Welkom hier en het is waar dat als je hier eenmaal geweest bent je hier nooit meer weg komt, moehahaha!

Nee hoor, maar het is wel gezellig en fijn om alles met mede-zwangeren te kunnen bebeppen.

Doe dus lekker mee!

Groetjes, Lotte (zwanger van ons eerste kindje, een dochter!)

Hoi martine, toevallig precies even ver. Leuke datum he?? Net tussen de kerstdagen en oud en nieuw in.

Nee ik weet niet wat we verwachten, mijn vriend wou het niet weten dus wachten we tot de geboorte, heeft ook wel wat. Veel mensen vragen ook, en wat wordt het. Het lijkt wel of het niet leuk meer is om het na de geboorte te weten.
Oke het heeft zijn voordelen als je het wel weet. Lekker shoppen enzo.

hai juud,
Van harte welkom op dit forum!
gezellig dat je met ons mee komt babbelen!
Wij verwachten 7 december ons tweede kindje.
Enne, wij weten het ook nog niet hoor, wat het wordt.
Ik vind de verrassing en het gefantaseer veel te leuk!
Groetjes Soela

Hallo Judith.

Welkom op het forum! Gezellig dat je mee komt babbelen. Ik wens je een prettig verder  verloop van je zwangerschap.

Groetjes sabine

Terug
Bovenaan