Even voorstellen!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Graag wil ik mij even voorstellen, ik ben aanstaande moeder van ukkie!
Ben 24 weken en 1 dag zwanger en het gaat tot nu toe allemaal kei goed!

Toen ik probeerde zwanger te raken heb ik ook even op het forum zwanger worden gezeten, maar soms werd ik daar wat onzeker van, dus ben daar even weggegaan, maar nu dus weer terug omdat het allemaal wel heel leuk is!

Ik ben 11 jaar samen met mijn man, dik een jaar getrouwd en nu dus zwanger van ons eerste kindje.

We hebben al 2 echo's gehad, weten niet wat het gaat worden, en dat willen we ook niet weten.

Groetjes moeder van ukkie!

Hallo moeder van ukkie,

Welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik ben sabine, 33 jaar, 16 jaar samen met mijn partner, hebben een zoontje van net 2 jaar en nu 20 weken en 6dgn zwanger van de 2e.  
Kan me voorstellen dat je soms onzeker wordt van het forum. Ik heb dat ook. Ik voel mijn kindje nog niet zo veel. Komt ook omdat ik wat forser ben en dan lees is die verhalen van andere vrouwen die al heel veel voelen en dan ga je denken: zou het wel goed zijn. Aan de andere kant is het ook leuk om over  je zwangerschap te praten met andere zwangere. Ik ben bijvoorbeeld via het forum in contact gekomen met een buurvrouw. Zij woont op nr 6 en ik op 20 en we kenden elkaar niet! Hebben allebei al een zoontje en nu dus zwanger van de 2e. Ook zij is in december uitgerekend. Nou wat een toeval toch?
Nou veel plezier op het forum en wie weet "spreken"we elkaar nog.

Groetjes,
Sabine (Sabje74)

Hoi,
Fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap, hoop dat je er enorm van kunt genieten. Maak je niet teveel zorgen om wat jij misschien nog niet voelt of hebt en anderen wel, elke zwangerschap is anders!!!!!

Veel plezier op het forum!

Liefs Hilma, moeder van 4 kinderen en nu 24 weken en 2 dagen zwanger van ons 5e kindje.

Hallo!!

Proficiat met je zwangerschap! Wat fijn dat alles goed gaat.
Volgens mij is iedereen weleens onzeker daarom is dit forum ook zo fijn. Op het moments dat je iets dwars zit helpen ze je hier verder!!!
Ik zelf ben nu 21 weken en   4 dagen zwanger. Veel succes en tot ziens op het forum.

Groetjes juffie

Terug
Bovenaan