Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik wil graag meepraten op het december forum.

Dus ik zal me dan maar eerst eens voorstellen:

Ik ben Ellen, ben sinds 1-2-2007 getrouwd en woon in de buurt van Eindhoven.  Ik ben in verwachting van ons 1ste kindje.
De uitgerekende datum is 5 december... Ik ben niet de enige geloof ik. Zou dat nou betekenen dat ze nu al gek zijn van cadeautjes?

Ik ben dus al over de helft heen, het gaat zo snel, echt onvoorstelbaar. Gelukkig weing klachten, al loop ik wel sinds de 14de week bij de fysiotherapeut voor bekkenpijn (alleen links). Maar als het hierbij blijft vind ik het allang best.

Mochten jullie meer willen weten dan hoor ik het wel, en anders zien jullie wel mijn reacties op andere onderwerpen.

groetjes
Ellen

hai Ellen,
Van harte welkom op het forum!
Gezellig dat je met ons mee komt babbelen.
Mijn naam is Soela en ik ben nu 22 weken zwanger van ons tweede kindje.
de uitgerekende datum is 7 december.
Nou, tot schrijfs!

Groetjes Soela

Welkom Ellen,

Inderdaad leuk dat je komt meekletsen.

Ik ben seb, 23 jaar,woon in  Venlo(Limburg)  ik heb een zoontje van 2 jaar en ben 22 wk 4 dagen  in verwachting van ons 2e wondertje, en ben 3 december uitgerekend.

Spannend he om zwanger te zijn?

groetjes Seb

Hallo Ellen,

Welkom! Welkom! Welkom!
Leuk dat je mee komt praten..
Ik ben 31, kom uit Lelystad en ben op 11-12 uitgerekend.

Groet,
Esther

Hi Ellen.
Grappig dat jij ook uit de buurt van Eindhoven kom. Ik woon zelf in Best dus dat is ook vlakbij Eindhoven. Ik ben nu ruim 22 weken zwanger dus loop bijna gelijk met jou.
Geniet ervan...... Ook ik heb last van bekkenpijn (bekkeninstabiliteit) erg vervelend is dat..
Succes ermee.
Groetjes Aranka

Terug
Bovenaan