even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

na een tijdje te hebben meegelezen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld
ik ben maurilla 22 en heb een schattig dochtertje karlijn
karlijn is 4-3-2008 geboren
ze is een vreselijke boef met een eigen wil
ook kan ze heeeel lief zijn
maar vooral alles doen wat niet mag is favoriet hihihi
ik las op het forum dat er hier ook wat meiden aanwezig zijn met een ferti probleem
dat is ook hier  helaas
ben uiteindelijk na 3 jaar veel onderzoeken enz toch nog spontaan zwanger van haar geraakt
en nu zijn we aan het "oefenen" voor een brusje

groetjes maurilla

Welkom Maurilla!!!
Gezellig!!
Meer zielen, meer vreugd!!
Groetjes Roos.

hoihoi

leuk dat je ook komt kletsen op het forum.

ik ben dominique (do) ben 20 jaar en heb een dochtertje, nathalia.

ze is precies een maand ouder dan karlijn. (4-2)

nou, ik hoop dat je snel weer zwanger mafg worden van een broertje of zusje voor karlijn en we spreken elkaar vast wel weer dan op t forum.

liefs, do

Hey Maurilla!

Ook welkom! Gezellig hoor meer dames erbij!
Ik ben Marieke en ben mama van Thomas 2,5 en van Nina 23-01 jarig! En ben momenteel zwanger van de derde, ongeveer 9 weken nu. Dinsdag hebben we de eerste echo weer, spannend! Leuk dat je bezig bent voor een brusje voor Karlijn, hoop dat t snel lukt vioor jullie. Wachten duurt lang hé? Veel schrijf en lees plezier hier...

Kus, Marieke

hoihoi,

Gezellig dat je komt kletsen hier.
ik ben Christien en mama van kelwin 07-04-2008
en ben 21 jaar.
over een poosje gaan wij het ook weer proberen voor een brusje voor kelwin.
veel plezier hier op het forum en we spreken elkaar vast wel weer!

Groetjes, Christien

hoi maurilla

Wat leuk dat je mee komt kletsen
welkom op het forum

misschien leuk om even een foto'tje te plaatsen van je kindje??

liefs manuela mama van tessa 01-03-2008

Hoi Maurilla,

Welkom op het forum van de kletsende mama's.
Alles wat je hier kwijt wilt, of het nou vreugde, verdriet, woede of iets anders waar je op dat moment ervaart: gooi het eruit!!!

Leuke foto's van Karlijn (hoop dat ik het goed heb onthouden), ze zsiet er inderdaad nogal ondeugend uit.

Ik ben Monica, 30 jaar, trotse mama van Isabelle die op 5 april 2008 is geboren.
Ook Isabelle doet het liefst datgene waar mama altijd nee over zegt, zseker nu ze vooruit weet te tijgeren over de vloer...

Welkom nogmaals en als er iets is: er is altijd een lezend oor voor je

Liefs Monica

Hio Maurilla en Karlijn,

Welkom op het forum het is echt super handig, ik ben indd een van d emama's met ferti. problemen ook wij zijn drie jaar bezig geweest voor onze binkie boy en zijn de trotse ouders van Zifjon die al weer bijna 1 jaar is. Hoop dat je veel aan het forum zal hebben.

p.s. ben je weer gewoon natuurlijk bezig of toch met hulp ziekenhuis ?

Terug
Bovenaan