Even voorstellen...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik lees al een hele tijd met jullie mee en ik dacht: laat ik me nu toch maar eens melden... Ik ben de mama van Sophie, die op 26 mei een jaar wordt. Volgende week alweer 10 maanden dus! Het gaat hardstikke goed met Sophie, ze is erg vrolijk en doet op het moment goed haar best om te leren kruipen, wat nog niet erg wil lukken. Ze kan heel hard achteruit teigeren en rondjes draaien, maar vooruit gaat ze nog niet! Ook denken we dat ze tandloos blijft... Ik vind het erg leuk om te lezen hoe het met jullie kindjes gaat en zal proberen me ook af en toe eens in de discussies te mengen.

groetjes!

Hoi mama van Sophie,

Welkom bij de club. Lees en klets lekker mee.
Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hoi,

Hier ook een mama van een Sofie (alleen dan net iets anders gespeld). Ons meisje is net 10 maanden, ze wordt 17 mei 1 jaar.
Ook onze Sofie kruipt nog niet vooruit, duwt zich wel achteruit (weg van haar speeltjes, dus huilen van frustratie) en kan heel goed rondjes draaien. Ze heeft al 4 tandjes, maar ik denk dat ze kaal blijft, het haar wil niet echt groeien!
Welkom bij de club iig!

Groetjes Marije

Hey welkom!

Die tanden komen wel; mijn dochter Lara (nu 2 jr 3 mnd) kreeg d'r eerste tandje met 11 maanden...

Veel plezier hier!

Jacoline (mama van Lara 30-11-06 en Mika 04-09-08)

Hoi Hoi

Hahaha wat leuk te lezen van je kleine meid, tandloos en teigeren achteruit.
Hier een trotse mama van Danny 7.5 maand oud (03-08-08)
het gaat ook zo snel he.
Nou welkom bij de club ik heb veel aan hier de dames met hun tips en adviesen.
ik hoop voor jou ook en anders heel wat gezellige uurtjes.
groetjes Kim en Danny                    

Hallo allemaal,

Sophie heeft vandaag voor het eerst vooruit geteigerd! Nog wel langzaam en maar een heel klein stukje, maar het eerste begin is er. En net nu mijn man in het buitenland is voor een paar dagen, wat zal die balen, haha! En dat is niet het enige wat ze vandaag geleerd heeft: ze kan ook van liggen (op haar buik) naar zitten. Trots op mijn kleine meisje!!

Groetjes!

Hoi meiden,
Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsten, ik ben moeder van Chloë, ze is nu 9 maaden oud.
Ze kan zich nu omrollen, kruipen lukt nog niet. Dat is soms wel wat frustrerend voor haar..hahha. Ze begint echt een eigen wil te krijgen, merken jullie dat ook met deze leeftijd?
Gr Linda

Heey welkom hier!!

Sophie is net iets ouder dan Celeno, die is op 15 juni geboren.
Grappig wat je in het eerste stukje schreef, want Celeno doet precies hetzelfde!
Op zijn buik achteruit en rondjes draaien... ach ja.. zo kom je ook de hele kamer door!
Maar zag dat ze het opeens doorhad, hoe je vooruit moet.
Ben benieuwd of Celeno het ook snel doorheeft hahaha
Hij heeft alleen wel al wat meer tanden, 2 onder en 1 boven en er lijken nog 2 boven tanden binnenkort door te komen!!!
Dat gaat zo snel ineens!

xx

Terug
Bovenaan