Even voorstellen..

Hoi,

Wel zo netjes om me even voor te stellen;

Mijn naam is Esmé en ben nu 12 wk zwanger van ons 2e kindje.

Ik heb even gewacht met me hier voor te stellen omdat we hiervoor 2x een miskraam hebben gehad en we even voorzichtig wilde zijn met dit grote nieuws. Maar nu lijkt alles goed te gaan gelukkig..

Mijn zwangerschapstest...

Ik heb dus al een zoontje van 2 jaar oud en schrijf ook al dik 2 jaar op het forum van zomer moeders 2006. Daar kunnen jullie ook wat foto's zien van mijn kleine manneke.

Hoe dan ook hoop ik dat het hier net zo gezellig zal worden en we een fijne tijd tegemoet gaan.

Jullie een gezonde en mooie zwangerschap toegewenst!!

Liefs,

Esmé mv Kay, 12 wk zwanger

Hi Esmé,

Allereerst van harte natuurlijk!! Kan me voorstellen dat je even huiverig was met aanmelden, tis toch onzeker.... Heerlijk dat het na 2 miskramen nu goed gaat zeg! Ik heb net hiervoor een miskraam gehad en duim heel hard dat het nu allemaal goed gaat, een 2e miskraam lijkt mijn worst case scenario. Maar: tot nu toe gaat het goed, de 3 echo's waren goed en... het voelt het goed!

Wat een mooie foto heb je gemaakt van je test!

Geniet van het supernieuws en van je zwangerschap natuurlijk!

Groetjes Jannie
9 weken en 4 dagen

Heee wat leuk, een oude bekende (van t zomer 2006 forum!)

Wat geweldig zeg!! Van Harte met jullie zwangerschap en laat het grote genieten beginnen!!

Liefs,Marcia mv Puck, 12 weken zwanger

ps: ik ben uitgerekend op 11 of 13 maart, wat grappig dat we dadelijk twee kindjes hebben die echt bijna even oud zijn! (puck is van 12-08-2006)

Liefs,Marcia mv Puck

Welkom Esme! Wat fijn dat alles nu goed lijkt te gaan!! Ik ken je gevoel, Wij hebben 3 miskramen gehad en lang in de mmm meegedraaid, dus we hebben ook nu de hele tijd het gevoel gehad dat het vast nog wel mis zou gaan. Maar nu na 13,4 weken beginnen we toch echt te genieten en te geloven dat we begin maart echt een klein wondertje mogen verwachten.
Voor mij wordt dit mijn eerste kindje, mijn man heeft al een zoon, van 9, die voor de helft van de week bij ons woont.

Ik hoop dat we hier net zo'n gezellige club worden als jullie bij je eerste kindje hadden. Het lijkt me heel fijn om de leuke en minder leuke dingen hier te kunnen delen!!

liefs Mickey

ps, wat een mooie foto van je test!! Ik probeerde er ook eentje te maken, ik had een digitale test gedaan, maar ik kreeg hem maar niet duidelijk op ons fototoestel, je kon de letters niet lezen en het toestel begaf het...
Uiteindelijk met mijn telefoon eentje van het teststaafje gemaakt, omdat het woordje inmiddels verdwenen was hahaha.

Terug
Bovenaan