Even voorstellen!!

Hallo allemaal!

Ik vind het wel zo leuk om te laten weten dat ik ook zo nu en dan op het forum ben om te lezen over jullie zwangerschappen, ervaringen etc.

Ik ben 30 nu ruim 16 weken zwanger van ons 3e kindje. We hebben al een dochter van ruim 4 en  een zoontje van net 2.

Bij de eerste 2 is het voor ons een verrassing geweest of we een jongen of een meisje zouden krijgen, maar nu gaan we bij 20 weken vragen of ze kunnen zien of we een jongen of een meisje krijgen. spannend Joh!

Deze zwangerschap is voor mij héél anders verlopen tot nu toe dan de andere 2. Ik heb me tot een week of 2 geleden redelijk slecht gevoeld. Niet misselijk, maar wel een voortdurend "vol" gevoel en toch de hele dag door trek, daarnaast weinig energie. kortom : lamlendig!

Nu sinds een week of 2 voel ik me beter, ik voel het kindje nu ook sinds een aantal weken en eindelijk voel ik me echt zwanger!

Ik hoop hier nog vaak te komen!

groetjes en allemaal een hele goede zwangerschap gewenst!

Rianne

Hoi Rianne

Welkom hier!!
Ik reageer niet heeeeel vaak, maar kijk toch elke dag wel even hier. Leuk om de verhalen van iedereen te lezen.

Wat vervelend dat je je zo naar hebt gevoeld, maar nu is het echte genieten begonnen!!!
Ga er heerlijk van genieten meid!!

Leuk een derde kindje, dat is ook mijn wens, maar eerst van de tweede maar volop gaan genieten in Maart.

Tot snel.
Gr Naomi

Hoi Rianne,

Inderdaad nogmaals welkom!
Gelukkig dat je je wat beter gaat voelen...dat is wel zo prettig als er al 2 rondlopen.

Wij hebben er ook 2 en wisten bij hun ook niet wat het ging worden, maar nu wil ik het ook erg graag weten maar mijn man niet...dus we zijn er nog niet helemaal uit (lees gerust helemaal niet). Het lijkt me toch erg leuk om een kamertje te maken wat helemaal voor een jongen of meisje is, de jongens hadden allebei een gewone babykamer, zonder al teveel toeters en bellen.

Veel plezier in elk geval op het forum en succes met je zwangerschap, we blijven zo vast wel op de hoogte van je!

Groetjes Anne

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk dat je ook meeschrijft. Ook ik wil dit keer graag weten of het een jongen of een meisje wordt. Bij de 20-weken echo van ons zoontje (van nu 2 jaar) konden we dat niet zien en hebben we er ook niet naar gevraagd, maar nu hoop ik er wel achter te komen.
Groetjes Laura

Hi Rianne,

Van harte en welkom hier! Ik herken je verhaal wel: ik was niet echt misselijk maar heb me tot de 13e/14e week redelijk belabberd gevoeld. Nu lekker veel energie!

Ik ben zwanger van de 1e en 30 maart uitgerekend. Spannend... 30 oktober hebben we de 20-weken echo, ik denk dat we een jongen krijgen maar we zullen het zien.

Groetjes Janneke

Hoi Rianne,

Welkom op het forum! Hopelijk blijf je je nu goed voelen. Leuk dat jullie nu wel willen weten of het een jongen of meisje is.

groetjes Mariska

Hey,

Leuk dat je je hebt voorgesteld! Hoop dat je ook meehelpt het forum gezellig druk te maken! Altijd leuk om vanalles te lezen.

IK ben Annemiek, 25 jaar. Zwanger van nummer 2. 18 weken vandaag. Gaat lekker snel.

Voel me sinds een paar dagen ook beter gelukkig. eindelijk.
Wij hebben deze week besloten om het wel te willen weten of de baby een jongen of meisje is. Stiekem hoop ik toch een klein beetje op een meid, al zou ik een jongen ook leuk vinden vanwege het kleine leeftijd verschil met mn zoon (die wordt bijna een jaar en is ongeveer 1,5 als zn brusje komt!).

Ik wens je een leuke verdere zwangerschap toe en hoop veel van je te lezen!

Groetjes Annemiek

Terug
Bovenaan