Even voorstellen

Hai,

Ik kom me ook eens aanmelden. Ik ben inmiddels 17 wk4dgn zwanger van ons tweede wonder. Ik heb al een dochtertje van 19 maanden.

Op zich gaat alles goed, ben alleen erg vaak ziek/verkouden. Echt niet fijn meer. En ik wil gewoon lekker van deze zwangerschap genieten!!

Moet straks naar VK en heb in feb de 20 wkn echo.Ben zo benieuwd want we willen heel graag weten wat het wordt!!!!

Liefs

Hallo!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! En welkom bij de juni mama's hihi

Wie heeft er momenteel geen last van verkoudheid/griep.. Ook ik behoor tot deze groep om gek van te worden, van de 19 wkn ben ik zeker 14 wkn ziek geweest, eerst misselijk om gek van te worden dan weer een verkoudheid en nu weer griep bovenop de verkoudheid, daarvoor heb ik ook nog een buikgriep gehad. Ik leef dus duidelijk met je mee!!

Hopen dat dat allemaal snel voorbij mag gaan en dat we toch nog mogen genieten van onze zwangerschap

Groetjes Claudia

hoi
gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier
hopelijk voel je je snel weer iets beter!
ben je inmiddels al bij de verloskundige geweest?

mira mv marek en 20 weken zwv ??

Hoi hoi,

welkom en gefeliciteerd!
Wie is er nou niet ziek? Ik nu eindelijk niet meer. In die 18 weken zwangerschap ben ik en  onze zoon  3 keer echt goed verkouden geweest. Alles deed zeer. Ik was het echt zat! Nu slikken ik en ons zoontje weerstand pillen en nergens last van, terwijl mijn man nu wel ziek is!
Aanrader dus!

Liefs,

Hoi,

@first mum: weerstandspillen, vertel... Ik slik wel multivitamines voor zwangere vrouwen en zit aan de actimel.

Ik ben vanochtend bij de VK geweest. Alles was goed. Ze wilde wel dat ik vandaag nog naar de huisarts ging omdat ik zo belabberd was. Naja, die kan ook niet veel doen... Met paracetamol en stomen moet ik het maar redden. Het zal wel weer es overgaan!!

groetjes!

Hallo allemaal,

Ten eerste iedereen proficiat met de zwangerschap!
Ik ben ook voor het eerste hier op de site op aanraden van mijn
zus. Nog een beetje uitvogelen hoe het allemaal werkt maar ik
zie het wel. Ik ben zwanger van de eerste en nu 16 weken en 5
dagen. Tot nu toe gaat alles goed en weinig last van misselijkheid.
Ik hoop dat ik snel een beetje wegwijs ben op de site...

Groetjes

Terug
Bovenaan