Even voorstellen

Hoi Meiden,

Ik kom hier voor het eerst kijken op dit "juli 2009 moeders" forum dus wilde me even voorstellen.
Ik ben 35 jaar en zwanger van de tweede. We hebben al een kleine meid van 4 1/2. Ik ben uitgerekend op 28 juli dus pas hier nog net bij.
We wonen op dit moment in Singapore.

Groetjes,
Dile

Hoi Dile,  
Wat leuk dat je in Singapore woont. Ik heb, toen ik klein was, daar in de buurt gewoond. Namelijk in Brunei.Ken je dat. Mijn vader werkte voor de Shell.
Ik heb ook op je nekplooimeting gereageerd(zie andere topic).
Ik ben 29 juli uitgerekend. En ben 36 jr. Geen kinderen. Dit wordt onze eerste. Wel al 2mk's gehad.
Liefs, Yvette

Hee hallo!

leuk zeg! nog een "buitenlander"! Wonen jullie al lang in Singapore? en in juli ga je daar ook bevallen? Wij wonen in Canada!

Groetjes Alberdien

Hoi meiden,

Dank jullie wel voor jullie welkom!

Alberdien:
Wat leuk dat je in Canada woont. Bij jou zal de controle dan ook weer anders gaan dan in Nederland neem ik aan?
We wonen hier nog maar net 2 weken. Hiervoor hebben we 2 jaar in Australie (Perth) gewoond. Allebei ivm werk van m'n man. En het heeft mij altijd leuk geleken om een tijd in het buitenland te wonen. Het is wel de bedoeling dat ik hier ga bevallen. Ik denk zelf dat we hier 2 a 3 jaar zullen zitten maar ik heb geen idee. We zien het wel.
Wat heeft jou naar Canada gebracht?

Yvette: wat grappig dat jij vroeger als kind in Brunei hebt gewoond. Ik "ken" het niet in de zin dat ik er geweest ben maar ik weet waar het ligt.
Vervelend dat je al 2 miskramen gehad hebt! Bij ons is het ook eerst twee keer mis gegaan toen we voor de tweede gingen. Bij onze dochter ging het allemaal vlekkeloos. Heb je er nu vertrouwen in of vind je dat nog steeds moeilijk?

Groetjes!
Bodil

Hoi Bodile, Ik vind 't heel eng , deze zwschap. Ben heel onzeker. Bang dat het toch weer misgaat of dat ze tijdens de 20wkn echo wat zien dat niet klopt.
Durf ook niet te genieten .

Word gek van dat wachten. Ik wou dat ik de 20 wkn echo al gehad had en dat alles positief is.

Waar ga jij bevallen? In Singapore of in Ned?

Gr. Yvette

Hoi Yvette,

Wat vervelend dat je je nog zo onzeker voelt! Waren je miskramen vroeg of al wat later in de zwangerschap. Ik kan het me wel voorstellen dat je zenuwachtig bent hoor! Maar probeer er ook van te genieten.
Dan is het wel vervelend dat je niet vaak een echo krijgt in Nederland. Dat geluk heb ik dan weer wel en dat stelt toch wel gerust moet ik zeggen.

Het gaat allemaal goed komen meid! En rond de 20 weken krijg je een prima echo.

Groetjes!
Dile

Hoi Yvette,

Nog wat vergeten: kun je niet eerder een pretecho doen? Het kost natuurlijk wel wat maar wel fijn als je gerust gesteld kan worden.

Groetjes,
Dile

Terug
Bovenaan