even voorstellen

Hallo allemaal!

Meelezen doe ik al een tijdje maar ik wil nu ook actief gaan meekletsen (zeker nu er een eigen plekje is). Ik ben 32 jaar (gisteren geworden) en zwanger van de tweede. We hebben al een prachtige dochter van 2,5 jaar (juli 2006). Afgelopen vrijdag hebben we voor het eerst naar ons kleine spruitje mogen kijken en alles was goed! We kregen bij de echoscopie zelfs een weekje cadeau en nu zijn we 11 weken zwanger. Ik vind het allemaal net zo spannend als bij de eerste! Ook ik doe al een paar weken mee bij moeders voor moeders. Ik hoop hier ervaringen met jullie te kunnen delen!

Groetjes mv Janne en ?

hallo allemaal,

Ik zal mij (alsnog) ook even voorstellen.
Mijn naam is Brechtje en ik ben nu in verwachting van onze derde!
Ik heb een zoon van bijna 3 en een zoon van 8 maanden en nu is ons derde cadeautje onderweg. Het is ook echt een cadeautje want we hadden er helemaal geen rekening meer mee gehouden dat er misschien ook nog wel een derde zou komen, een groot deel van de babykleren en sommige spullen zijn al verkocht of weggedaan...
Aan het eind van de maand start ik nog met afstuderen en ben ik hopelijk in juli klaar met mijn opleiding.

Groetjes Brechtje

Hallo allemaal,

Nou ik ben dus Lies, 32 jaar en heb een hele lieve zoon van 5 die Julian heet.
Ben zwanger van onze tweede, die nogal op zich liet wachten, allerlei behandelingen gehad en onderzoeken.
Uiteindelijk bleek ik een vleesboom te hebben in mijn rechtereierstok en de eierstok is in september verwijderd.
Dus voor ons is het een super kado dat ik zo snel na de operatie zwanger ben!!!!

Jullie begrijpen dus vast dat ik nu al op een roze wolk zit te dromen en vreselijk loop te stralen!!!!!

Groetjes Lies

Hallo Dames,

Mijn naam is Corina en woon in Maassluis,  ben 33 jaar oud en zwanger van de eerste.
Morgen gaan mijn man Raymond en ik naar de verloskundige.
Het kindje is gepland. In september/oktober zijn we naar Curacao geweest voor onze bruiloft met beide families. Het was de bedoeling om daar zwanger te worden, maar het is dus een maand of 3 opgeschoven. (Lekker snel dus)

Groetjes,
Corina

hallo dames ik ben jolanda heb een zoon ricardo van 13 en een zoon julian van 9 ben nu zwanger van de derde was niet gepland was aan de pil dus een cadeautje om het zo maar te zeggen maar wel heel blij om het nog 1x weer mee te mogen maken en geniet er met volle teugen van groetjes

Terug
Bovenaan