even voorstellen

hallo allemaal,

ik ben susanne, 29(bijna 30) jaar, en verwacht rond 17 augustus ons 3e kindje, ik heb een dochter van 6 (demi) en een zoontje van 2 (dinand), ik kom uit arnhem.
zou het leuk vinden om gezellig met jullie mee te kletsen.

groetjes susanne

Hey Susanne,

Nu kom ik je dus hier tegen. Ik ben 28 jaar, voor mij is het mijn eerste.
Ik kom uit een dorpje in het land van van maas en waal (op zich ook niet zo ver van arnhem). Mijn man heeft uit een vorig huwelijk twee dochters, die zijn nu 5 en 6 jaar. Vanmorgen hebben we het ze verteld, ze vonden het super! Ook hun moeder is momenteel zwanger, dus voor hun is het dubbelop!
Hoe oud zijn jou andere kids?

Groetjes Eunice

hoi eunice,

ik heb het verteld na de eerste echo, mijn dochter vond het helemaal geweldig!!!! mijn zoontje snapt het nog niet zo, hij zegt weleens mama baby in de buik en begint dan hard te lachen, mijn dochter vroeg overgens wel of ik dan nu wel een meisje had bestelddus heb haar maar even rustig uitgelegd dat,dat zo niet werkt!!! maar leuk dat de kinderen van je man zo enthousiast waren!!die hebben ook een leuke leeftijd om het allemaal bewust mee te maken!!

groetjes susanne

Hallo

Leuk dat jij hier ook meeschrijft.
Ik ben een moeder van 29 jaar ( helaas ook bijna 30, whaaa) van een zoontje van 10 maanden. Ik heb ze dus ook snel na elkaar.
Erg leuk. Ik woonden tot 3 jaar geleden in Velp. Maar woon nu in de omgeving van Apeldoorn. Kom nog zeker 1 keer in de week dicht bij Arnhem, omdat mijn familie daar nog allemaal woont en mijn vrienden wonen wel in Arnhem.

Ik vind deze zwangerschap zo snel gaan. Het leek wel gister dat ik er achter kwam dat ik weer zwanger was. Maar ik begin er nu wel van te genieten, al ben ik nog steeds niet echt aan het groeien ofzo en voel me nog steeds niet echt zwanger..
Eigenlijk heerlijk dus..

Groetjes

Terug
Bovenaan