even voorstellen...

hoi allemaal,

ik ben Petra, 29 jaar en zwanger van ons 2e kindje. Wij hebben al een dochtertje van 17 maanden (bijna 1,5 jr), ze heet Fleur. Fleur is van 23 september 2007.
Toen ik zwanger was van Fleur heb ik hier ook meegeschreven, en de meeste zijn toen overgegaan op een ander forum, waar ik nog steeds actief ben.

Bij Fleur was ik 27 sept uitgerekend, nu ben ik 28 september uitgerekend.
Wordt dus nog spannend, hopelijk komt dit kindje niet opdezelfde dag.
Sowieso is september al een drukke verjaardagsmaand in onze familie:
ik de 12e
de oudste van mijn zus de 16e
mijn vader de 22e
Fleur de 23e

dus er zijn meer "spannende" data in september.

Wij wonen trouwens in Belgie (Lommel) maar zijn wel Nederlanders, Lommel ligt net over de grens in Valkenswaard.
Mijn man heeft een eigen bedrijf en daar doe ik de administratie voor, verder werk ik nog op de bloedafname buitendienst voor 2 a 3 ochtendjes, meer voor de gezelligheid en sociale contacten dus.

Volgende week woensdag krijg ik mijn 1e echo, erg spannend dus.

ja ik geloof dat ik nu al heel wat verteld heb, de rest zal vanzelf wel volgen bij alle topic's.

groetjes Petra!

Hey Peet!

Gezellig dat je er ook bent! Voel ik me niet meer zo "alleen"  Erg leuk dat onze 2e kids nu ook in dezelfde mnd geboren worden!

X Sam (mama van Jesse)

Hoi Petra,

Welkom bij onze club!

Ik ben Maike, 31 jaar en ook zwanger van kindje nummer 2. Ik woon in Bergeijk, dat is vlakbij jou maar dan nog wel in Nederland!
Ik werk 3 dagen bij Philips als management assistente wat ik erg leuk vind.
Onze Sven is van juli 2007 en kindje nummer 2 wordt begin september verwacht.

Groetjes,
Maike

hoi Maikje

wat leuk dat je in Bergeijk woont, op woensdagochtend moet ik altijd in Bergeijk werken.
Als je bloed moet laten prikken voor de vk, mss kan je dan eens op woensdagochtend komen, dat zou geinig zijn.
Ik heb trouwens altijd in Eersel gewoon, op de Bergeijksedijk.

haha grappig weer.

x Petra

Terug
Bovenaan