Even voorstellen.

Hallo,

Ik meld me ook maar aan voor de oktobermamma's. Mijn verhaal is apart, want ik ben zwanger geraakt ondanks de pil.
Ik heb al een dochter van 8, een zoon van 6 en een zoontje van 19 maanden. Gevoelsmatig wist ik het nog niet zo net, maar aangezien Thijn (6 jaar) nogal wat medische problemen heeft/had en mijn man ook geen sterke gezondheid heeft waren we zo ver dat we ons gezin zo compleet vonden. Maar blijkbaar was dat niet zo! Mijn menstruatie bleef maar uit, dus voor ik naar de dokter ging voor alle duidelijkheid maar even een test gedaan. En tot mijn stomme verbazing bleek die positief!   Een dag later nogmaals een test, want ik kon het niet geloven, maar ook die was positief. Vandaag de huisarts gesproken en die heeft maar een verwijzing naar de gyneacoloog gestuurd, ook vanwege mijn vorige zwangerschappen. Dus ik verwacht een dezer weken voor de eerste echo te gaan.
Nu voelt het nog erg onwerkelijk. Zo anders dan de blijdschap bij de andere kids. Maar ook gelijk het gevoel van "deze komt er dus nog bij". Het moet wel een knokkertje zijn, want ik heb natuurlijk nergens rekening mee gehouden en slikte de pil gewoon door tot vorige week. Dus, ondanks de angst voor de lichamelijke klachten naast mijn gezin nu, en ondanks de angst voor een wel heel vol en druk huis, begin ik steeds meer te beseffen dat er weer een uniek wezentje in mijn buik volop aan het groeien en ontwikkelen is. En ben ik dus heel benieuwd naar de eerste echo voor de eerste kennismaking.
Anyway, zijn er meer zwanger van nummertje 4, of onverwachts zwanger?

Hartelijke groetjes, Linette.

wat een verassing en schok moet dat geweest zijn voor jullie, ik weet er alles van, heb een dochtertje van 2 jaar en bij haar was ik ook dwars door de pil heen zwanger geraakt. was eerst echt niet blij maar wat verder in de zwangerschap wel en kan haar nu ook echt niet meer missen, gelukkig hebben we er deze keer wel bewust voor gekozen om zwanger te worden.
maar ja bij ons was de verassing nummer 1 bij jullie al nummer 4 is toch ook weer een iets andere benadering. hoop wel dat je veel zal gaan genieten van dit nieuwe kindje.
en welkom op de site.
groetjes krista

Bij mijn zoontje van nu 2 was ik ook door de pil heen zwanger geraakt. Een grote schok, nu ben ik heel erg blij dat ik (ondanks alles) het avontuur ben ingegaan, want mijn zoon is een fantastisch, gezond, sterk en vooral heel levenslustig kind.

Nu ben ik niet door de pil heen zwanger geraakt, maar het was wel een beetje onverwacht. Dus in die zin kunnen we elkaar de hand schudden. Welkom in ieder geval!!

Welkom op de site! Ben niet zwanger van de 4e en ook niet door de pil heen zwanger geraakt, maar wel heel onverwacht. We hebben er ruim 2 jaar en 3 miskramen over gedaan om onze dochter te krijgen en we stonden na haar geboorte voor een keuze. Aan de pil met het risico dat als we weer een kindje willen het weer zolang duurt en moeizaam gaat of niet aan de pil met het risico om zwanger te raken. Wij kozen voor het laatste en ik bleek na nog geen drie maanden na de bevalling weer zwanger. Ben nu een week voor de eerste verjaardag van mn dochter uitgerekend van de tweede.
Ik hoop dat je toch een beetje kan genieten van je zwangerschap!

Terug
Bovenaan