even voorstellen.....

Dag zwangere ladies.....

ik ben Geertje en ben nu vier weken zwanger....
afgelopen vrijdag test gedaan, en ja hoor positief.

Dus ook ik ben een november mama,
als het allemaal goed gaat tenminste
(heb al twee miskramen gehad in vorige relatie)

Maar ik ga er vanuit dat alles goed gaat!
Voelt tenminste beter dan de andere keren.

Hoop gezellig te kunnen kletsen met jullie!

groetjes

Hoi Geertje,
Welkom bij de novembermama's !
Hopelijk verloopt je zwangerschap voorspoedig !
Ben zelf nu ongeveer 5 weken zwanger van de tweede.
Erg spannend weer !!
Groetjes Charly.

hoi geertje en Charly,

ook ik ben rond de 4 weken zwanger want ik heb afgelopen woensdag positief getest.

Jullie ook gefeliciteerd met de zwangerschap.
Ik heb al een zoon van bijna 3 jaar.
Is dit voor jullie de eerste of????

groetjes mamajb

pfff wat stom, ik heb niet zo goed gelezen denk ik, te snel gereageerd!

Maar kunnen jullie het al helemaal beseffen??
Hier nog niet echt, ik ben ook veel ongeruster dan de eerste keer.

groetjes mamajb

he...

het beseffen...tja, mijn vriend en ik hebben het nergens anders meer over hahahaha!
Maar het blijft raar....

Dus zal het pas beseffen als je het echt gaat zien, als je het gaat voelen!

Maar voor mij de eerste jah....

succes met de onzekerheden en het afwachten tot de eerste echo....

ik heb hem 9 april.... en jullie?

gr. Geertje

hey Geertje,

Ik heb nog geen afspraak staan voor een echo, ik heb eerst op 7 april een eerste gesprek met de verloskundige.
Van haar krijg ik een telefoonnummer voor het maken van een afspraak voor een echo. Het kan voor mij dus nog wel even duren. Zolang zal ik ook in spanning zitten want het is mijn tweede zwangerschap en ik ben veel ongeruster.

Wat leuk dat jullie zwanger zijn van de eerste!
De eerste keer zwanger zijn is toch anders hoor, alles is nieuw en dat maakt het ook zo leuk!

Ik wil je één tip geven: lees niet te veel over van alles maar laat het gewoon een beetje op je afkomen en doe de dingen vooral op de eigen gevoel!
Je zult wel denken wat een rare muts maar ik heb zelf veel te veel gelezen, op internet en in tijdschriften dat ik er op een gegeven moment niet meer zonder kon.
Ik voelde mij over alles wat ik deed onzeker omdat die boeken en tijdschriften allemaal tegenstrijdige informatie geven. Bijvoorbeeld over opvoeden, huilen, slapen etc.
Ik ga het nu anders aanpakken, ik ga zo weinig mogelijk lezen en ik doe alles op mijn eigen gevoel. Ik ben niet voor niets mama!
Ik hoop dan dat ik veel relaxter de babytijd door zal komen, dat werkt ook positief op de kleine.

Heb jij al een naam voor een jongen en een meisje??

groetjes mamajb

Hoi Geertje en de andere zwangeren!

Ik heb ook afgelopen vrijdag een test gedaan... En jawel! (Dit wordt ons derde kindje!)
We zijn weer zoooo blij! Het is ook zo bijzonder allemaal he...
Volgens mijn berekening ben ik op 19 november uitgerekend. En jullie?
Ik ben donderdag 5 weken zwanger, en vannacht voor het eerst 3 keer overgegeven, en vanmorgen kwamen de thee en beschuit er weer uit :( Dat is minder maar het geeft me wel even een gevoel dat ik echt zwanger ben, al kan het natuurlijk misgaan...
Wie is er nog meer al  misselijk?

Liefs, W

He he,

Misselijk, moe, puistjes en zere borsten.....
hahaha, net of alles ineens komt! Misselijk valt wel mee, wisselt per dag, moeheid is wel te voelen, vooral 's avonds na het werken. En ja, die andere twee, spreken voor zich!

Ik ben volgens de berekeningen 23 november uitgerekend....
Ben maandag 5 weken zwanger!
Gaat allemaal best langzaam :-s

We hebben al wel zitten sepculeren over namen, maar we zijn er nog niet echt over uit,als ze maar lekker  NL zijn....

Zijn jullie eigenlijk minder gaan werken met de eerste?
Ik werk nu 25 uur verdeeld over 4 dgen, maar wil 3 dagen gaan werken dus wordt waarschijnlijk rond de 20 uur!  

nou, tot snel

Terug
Bovenaan