even voorstellen

Hallo allemaal,
Ook ik wil hier graag mee komen kletsen. Ik was gepland als juli mama en uitgerekend op 10 juli. Maar op 29 juni heb ik een geplande keizersnede gehad en is onze zoon Koen geboren. Koen was 4370 gram en ongeveer 57 cm. Koen is ons 2e kind. We hebben al een dochter Linde die is geboren in maart 2007.
Als jullie nog vragen hebben stel ze maar.

Groetjes Anja

Hoi Anja,
Welkom hier!
Ik was uitgerekend 30 juni, maar wordt morgen ingeleid omdat de baby niet zelf komt.
Bij mijn dochter van nu 3,5 jaar is dit ook gebeurd.

Wel gefeliciteerd met jullie zoon Koen.
Flinke jongen ik hoop maar dat die van mij iets kleiner is hahaha!!!

Hoi!
Welkom. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Koen. Flinke jongen inderdaad.
Ik ben 14 juni bevallen van een meisje, Firy. Ze was 3300 gram bij de geboorte en vandaag naar het cb geweest en weegt nu 4200 gram. Ik heb nog een zoontje die nu ruim 20 maanden is. Firy is een heel rustig en tevreden meisje. Slaapt en eet goed. Hoe gaat het met Koen en met jou na de bevalling? Hoe reageert Linde op Koen?

Het is nu vrij rustig op dit forum. Komt denk ik voornamelijk door de veranderingen op het forum. Wel jammer vind ik.

Groetjes!

Hoi,

Ook ik heet je welkom, en ook ik ben hier niet zo vaal meer, door de verandering van forum, het werkt gewoon minder goed.

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Koen, leuke stoere naam.

Mijn naam is Nanda en ik ben op 22 juni bevallen van een zoon Bas, 5300gr en 56cm. We hadden al een dochter, Tess, die in augustus 3 wordt.

Hoe bevalt het nieuwe gezinnetje! Ik vind het best hard werken een baby en een peuter. Bas is niet zo heel makkelijk emt slapen, overdag wil hij alleen maar op de arm slapen anders brult hij uren achter elkaar (dat doen we niet meer, werkt toch niet). De nachten gaan wat beter, maar het is nog niet optimaal.

Ben benieuwd naar jouw ervaring.

Liefs Nanda

Hoi dames,

Bedankt voor de reacties. Hier gaat alles zijn gangetje. Koen eet en slaapt goed. Heeft wel af en toe last van darmkrampjes maar dat is gelukkig maar af en toe. Helaas ben ik wel de borstvoeding aan het afbouwen omdat ik last heb van spruw waardoor het voeden erg pijnlijk is. Helaas slaat de behandeling niet aan en heb ik vorige keer 3 keer behandeld zonder resultaat dat ik nu maar besloten heb af te bouwen.
Linde is heel lief voor haar broertje maar is ontzettend aan het uitdagen. Wij zijn in de afgelopen 2 weken al vaker boos moeten worden dan in de afgelopen 2 jaar en daar baal ik wel van. Weet niet zo goed hoe ik dit moet voorkomen.

@Nanda, Wat een flinke jongen was jouw Bas zeg, leuke naam trouwens die hadden wij vorige keer voor een jongen. ;-)
Groetjes Anja

ships... had ik net een heel stuk getypt is het weg...

Nog even een korte reactie...

Bas dacht inderdaad wel even flink door te eten bij mama. Ik had geen suiker dus hij is gewoon groot. Wij zijn ook helemaal blij met de naam Bas, krijg ook heel veel leuke reacties op zijn naam. Maar of dat allemaal gemeent is? Je weet het niet.

Tess kan ook flink uitdagen hier hoor en inderdaad al heel vaak boos geworden de laatste dagen. Maar het zal wel over gaan. Ook driftbuien om niets horen erbij. We zijn nu best strikt geworden anders gaat ze op het stoeltje in de gang.

Succes met je dochter.

Liefs Nanda

hoi
welkom hier
ik ben mira en ben 8 juni bevallen van onze 2de zoon Jens We hebben ook al een zoon van bijna 3 Marek
Dat uitdagen gebeurd hier ook hoor en ben blij te lezen dat Marek dat niet alleen doet Voel me knap schuldig soms einde van de dag als ik bedenk hoe vaak ik boos heb moeten worden Maar onze Jens is inmiddels 6 weken en het wordt elke dag minder hoor....succes ermee!

Terug
Bovenaan