Even voorstellen,

Hoi allemaal,

Ook ik kan nu hier lekker komen kletsen.
Want jah ik ben nu zwanger van ons 2e wondertje.
Ik had mijn naam ook al even bij het lijstje gezet.
Ik ben dus marielle( wildcat) ik ben 27 jaar en woon in emmen. Ben getrouwd en heb een zoontje van 1,5 jaar. Ook ben ik nog vaak op het forum van voorjaars moeders 2008 te vinden.

Iedereen verder gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Liefs marielle

Hoi Allemaal,
Ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben jetske ik ben 22 lentes jong vast en zeker 1 van de jongste hier en hoop moeder te worden van mijn 2de kindje ik heb al een dochter Hanna van bijna 1 jaar 21juli is ze namelijk jarig.
ik wilde er echt super graag een 2de bij omdat ze dan iets aan elkaar hebben maar ook gewoon omdat ik een groot gezin super leuk vind.
wij zitten dan ook helemaal op een roze wolk met de wetenschap op 11-03 er een 2de bij te hebben.
Verder ben ik inmiddels 2 jaar getrouwd.
woon ik in oud-beijerland.
Ik ben fulltime moeder.
En mijn hobby's zijn computeren, lezen en hoe kan het ook anders lekker gek doen met mijn dochter.
groetjes jetske

Hoi iedereen,
Ik stel me ook even voor!
Ik ben Marieke, 25 jaar en ben zwanger van ons eerste kindje. Ik ben getrouwd met Ronald en we wonen in Axel.
Ik weet nog niet precies hoe lang ik zwanger ben. Mijn laatste menstruatie was 26 mei,maar ik had een nogal onregelmatig cyclus sinds het stoppen met de pil.
Ik werk 25 uur per week in de gehandicaptenzorg, daarnaast werk ik wat uurtjes als kapster.

Alle aanstaande moeders hier, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Hoi Meiden,

Ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben Stefanie 25 jaar en heb een dochtertje van 16 maanden.
Ben nu zwanger van de 2e en loop echt precies gelijk met de eerste zwangerschap Nynke is namelijk van 10 maart en nu ben ik uitgerekend op 4 maart.
Ik werk Partime en onze beide ouders passen de 3 dagen om en om op,dat werkt perfect.

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Hallo Iedereen,

Leuk om te lezen wie jullie allemaal een beetje zijn...
Nou zal ik me dan ook maar voorstellen. Ik banjer hier al een week rond maar goed haha!
Ik ben Kim, 28 jaar, zwanger van ons eerste kindje en uitgerekend op 10 maart.

Ik werk nu full time op een administratieve afdeling.
Doe mijn werk met plezier en ben supergek op mijn vriend. Ook ben ik gek op dieren, lezen, luieren, sporten...en o ja lekker eten!

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan