Even voorstellen!

Hallo

Ik ben ben de mama van daniël geboren
10 maart 2007 en zwanger van onze 2 de
ukkie uitgerekend op 10 jan 2010
en vind het leuk om met andere dames te kletsen
die ook in jan zijn uitgerekend

groetjes mel

Hoi Mel,

Gezellig kom er maar bij kletsen.
De site heeft wel vaak foutjes, maar daar moeten we de eerste tijd maar doorheen kijken.
Alles goed met jou?

Groetjes

Erg moe herken ik wel. Als mijn kindje tussen de middag slaapt, ik ook! Pff, 's avonds val ik als een baksteen in slaap.
Ik ben nog steeds een beetje misselijk, ben heel ziek geweest.
Maar vooral geniet ik nu heel erg. Heel soms voel ik de baby al en ik zie me al helemaal lopen met 2 kindjes.

Snapt Daniel het allemaal al? Mijn kindje is 1.5 nu en snapt wel als ik vraag waar de baby is, maar volgens mij snapt hij er verder helemaal niets van.

Ja daniël slaapt ook nog tussen de middag
maar jah heb dan altijd wel weer wat te doen

moet eigenlijk wel even de tijd voor nemen om te gaan liggen maar jah.. komt meestal niks van

Ik geniet er ook weer heel erg van elke zwangerschap is toch weer anders merk ik nou

Onze zoon snapt er nog niet heel veel van we zeggen wel steeds mama heeft een baby in de buik en dan komt even voelen maar 2 tellen daarna
loopt die naar me man en doet het zelfde hahaha

Willen jullie weten wat het word??

Ja haha, je zoontje die dan ook bij papa gaat voelen. Mijn zoontje trekt dan vaak mijn t-shirt omhoog en snapt dan niet dat hij geen baby ziet. Baby's kent hij wel, want we hebben pas een klein nichtje.

We willen deze keer wel weten wat het wordt, de vorige keer niet. Ben benieuwd wat het voor verschil maakt.
En jullie?

Wij wisten bij mij eerste zwangerschap niet wat het werd
Nu wilde we het wel weten heb het bij de echo van 13 weken al gevraagd en ze konden het geslacht al zien en wij krijgen weer een jongen!
Ik moest het voor de zekerheid nog wel even vragen bij de 20 weken echo en die is op 20 aug

Leuk!! Ik heb het toen niet eens gevraagd, dacht dat je het dan niet eens kon zien.
Ik heb 21 aug de 20 weken echo.
Mij lijkt het wel leuk 2 knullen, maar 1 jongen en meisje natuurlijk ook.

Terug
Bovenaan