Even voorstellen!

Hallo allemaal!

Ik ben Elena, 23 jaartjes en heb net zaterdag een miskraam gehad. Ik was in december gestopt met de pil en al na 6 maandjes was het raak. Helaas hebben we maar kort kunnen genieten, want ik was 5.6 weken zwanger.

Gelukkig heb ik niet veel klachten gehad bij de miskraam (lichamelijk maar 3 dagen bloeding en geen krampen/buikpijn) en geestelijk is het natuurlijk balen en verdrietig, maar gelukkig ben ik er psychisch alweer boven op. Natuurlijk vond ik het vreselijk, maar waarom zou ik bespaard worden van een miskraam als zoveel vrouwen een miskraam krijgen of niet eens zwanger kunnen worden??

Mijn vriend en ik hebben besloten vandaag er weer helemaal voor te gaan, want je schijnt de maand na een miskraam super vruchtbaar te zijn... Een maand lang om de dag klussen... Mijn vriend vind het geweldig hahaha.

Liefs, Elena

Hoi, sterkte met je verlies om tebeginnen.
Wij schrijven met een klein groepje, een stuk of7) bij 'zwanger worden na een miskraam" (ik meen dat het zo heet :s) op pagina 7, er zijn net twee "nieuwe" bijgekomen misschien vind je het leuk mee tepraten?
Groetjes astrid

Hoi Elena,
Ik heb precies hetzelfde als jij mee gemaakt.
Ik ben afgelopen zaterdag mijn vruchtje verloren.
Ook ik was 5.6 weken zwanger. Maar 4 dagen bloeden en niet veel pijn gehad.
Alleen wij zijn pas 1 Juli gestopt met de pil.
Dus bij ons was het meteen raak.
Ook wij gaan meteen weer proberen zwanger te worden. Ik hoef je niet uit te leggen waarom, aangezien jij precies hebt opgeschreven wat wij denken! hihihi

Liefs MMdJ

Terug
Bovenaan