Even voorstellen.

Hoi hoi,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Rianne, ben 31jaar en ben 17 Januari uitgerekend van ons tweede kindje. We hebben al een zoontje die van de maand 3 jaar word.
Nou ik hoop dat jullie zwangerschap net zo goed als die van mij verloopt want ik heb tot nu toe nergens last van. Durf het bijna niet te zeggen want je zal bijna zeggen dat komt alleen in boekjes voor.

Groetjes Rianne

Hallo,

Gezellig, nog een mama erbij!!!!!
Geniet van je zwangerschap. Heerlijk toch, dat er (nog) geen kwaaltjes zijn.
Echt niet alle vrouwen hebben daar last van.

groetjes

Hoi Rianne,

ook welkom en van harte gefeliciteerd! ook ik ben in verwachting van de 2e en ben 26 jan uitgerekend maar ons beebje wordt 2 weken eerder met een ksnede gehaald... dus 2e week van jan... mag zelf een datum uitkiezen! ;-)))))

Onze eerste wordt eind deze maand 3....

Hopelijk blijven je kwaaltjes ook de rest van de zwangerschap achterwege!

Groetjes en tot lees/schrijfs
Sunny

Hallo allemaal,

Ik ben ook nieuw hier en ben zwanger van mijn 1e kindje. Ik ben uitgerekend op 22 januari 2010. Een hele fijne zwangerschap allemaal.

Groetjes,

Nanu

Gezellig, nog meer mama;s erbij. Ik ben 15 jan uitgerekend van ons derde kindje. Over 2 weken wordt de oudste 4, in jan. onze derde en dan in het voorjaar wordt onze tweede 3 jaar.
Oh ja, ik ben 35 en heb alleen maar bekkenklachten, al valt dat nu nog heel erg mee.

Hoi hoi,

Het klinkt lekker zwanger allemaal.
Van lieve lede zijn er toch best veel in Januari uitgerekend. Gezellig, ook alle reacties.
Moet even wennen hoe en waar allemaal te reageren.

Groetjes

Hoi Rianne,
Welkom hier op het forum.
Ik ben 32 en uitgerekend op 1 januari. Het is voor ons de eerste.
Op wat vermoiedheid na, heb ik ook geen klachten tot nu toe.
Veel plezier hier. (het werkt verslavend hoor!)

Terug
Bovenaan