even voorstellen

Hoi,

Ik ben Nada Michiels 34 jaar en 18 weken zwanger van de eerste, mijn uitgerekende datum is 08-01-2010, momenteel erg last van mijn hormonen, kan om alles huilen...hopelijk is dit snel voorbij..want op het werk is dit niet echt fijn...hebben jullie hier ook last van??

Groetjes!!

Hoi Nada,
Welkom bij de club!
Ik heb ook wel last van mijn hormonen of eigenlijk beter gezegd mijn vriend heeft last van mijn hormonen, haha! Ik ben altijd al een redelijk felle tante, maar de laatste tijd schiet ik echt over het minste of geringste uit mijn slof. En dan voornamelijk tegen mijn vriend. Die is er dus niet altijd even blij mee haha. Ik heb geen last van huilbuien gelukkig. Maar ja, wat nog niet is kan nog komen he.

Gr,
Mar

Hier ook een wandelend hormooncircus. Al gaat het echt met pieken en dalen. Soms weken achter elkaar het gevoel dat ik de hele wereld aankan en vrolijk en gezellig, maar deze week loop ik al een paar dagen rond met een rotgevoel en kan wel janken om alles. Geirriteerd ben ik niet echt, meer zo van in een hoekje zielig gaan zitten doen ipv gewoon even lekker iemand bellen voor afleiding... Heb het gevoel dat niemand op mij zit te wachten met mijn chagrijnige hoofd! Vandaag heb ik mezelf maar eens een schop onder de kont gegeven en ben nu lekker een appeltaart aan het bakken en heb een vriend van ons uitgenodigd om die vanavond te komen helpen oppeuzelen, mmmm! Het begint steeds lekkerder te ruiken hier en zelf zoiets kleins kan goed zijn voor je humeur!

Iris

Hier ook vip-klant van Kleenex... de tissues zijn niet aan te slepen; de verzachtende creme voor m'n rode neus trouwens ook niet... het enige wat er bij gebaat is zijn mijn lenzen; die krijg ik niet in door al het janken... grin grin... gelukkig is iedereen vol begrip; zelfs voor m'n korte lontje... wat zeg ik? Soms helemaal geen lontje... wij zijn nu in week 17 aangeland en het kan me niet snel genoeg gaan... zwanger zijn is geen hobby van me... maar goed.. hoort erbij en ik kom vanzelf op de 38 weken....

Dus dames, jullie zijn zeker niet de enige!

xxx
sunny

Hoi hoi,

Gezellig nog een mama.
Gelukkig heb ik nergens last van!!
Ben bijna 18 weken en het gaat super.
veel lees en schrijf plezier hier, en succes met de hormonen.

Groetjes Rianne

Pfff het is echt verschrikkelijk! Ik kan om het minste of geringste in huilen uitbarsten!
Als mn vriend iets zegt of doet wat me dan schijnbaar niet aanstaat ,gaat soms (lees altijd) nergens over, schiet ik uit mn sloffen..
Pff ik hoop dat ik snel weer wat gezelliger word want dit is echt niet leuk meer!

Jaa Hou op over hormonen , laatste tijd ken ik van alles boos worde, pff ruzies make met manlief om nix..
En huilen jaa das ook zoiets , bij de stomste dingen..
Hopen dat het gauw voorbij is..

Heey! Ik ben Marcella. Ik ben ook uitgerekend op 08-01-09. Leuk

Ik heb er ook last van hoor, die hormoontjes. Ben idd al pittig van mezelf, en nu extra fel. Gelukkig weet mijn man er steeds een beetje beter mee om te gaan. Aan het begin ging hij overal tegenin en dat eindigde dan wel in een huilfestijn, maar hij lijkt het nu iets meer te snappen.

Sterkte met je hormonen! Weet jij wat jullie krijgen?
We zijn naar een speciale echo geweest voor de geslachtsbepaling, dus we weten het al! echt leuk. en nu hebben we 24-8 de 20 weken echo. En jij?

Groetjes

Terug
Bovenaan