even voorstellen

hoi meiden,

Ik kom hier weer even binnenvallen. Heb voorheen wel op het oude forum geschreven, maar ben al weer een tijd weg.

ik ben Leine, mama van 2 meiden van 3 en 1 jaar.

Hoop weer gezellig mee te kunnen kletsen!

liefs Leine

Hey Leine!

Welkom weer hier! Het is hier momenteel meer dan vreselijk rustig sinds de verhuizing van het forum. Maar ik merk dat de "die hards" hier toch wel even blijven komen en spieken wat er gebeurt, hahaha! Misschien moeten we afspreken dat we allemaal minstens 1 topic openen deze week, gebeurt er tenminste weer iets, hihihi!
Maar goed, ik ben Marieke, ben bijna 33 (diepe zucht...) en mama van Thomas (11-08-06) van Nina (23-01-08) en van Job ( 18-08-09). Jobje is dus nog erg vers van de pers, WHAHHAHA!

Liefs, Marieke

Hihi nee het loopt geen storm he :) Het is ook wel een @#$!&-forum op het moment ook zeg! Ik hoop dat de layout enzo nog veranderd. Geen foto's, zelfs geen smilies... Dat kan toch niet he :D

Maar we zullen in ieder geval maar ons best gaan doen er weer een beetje leven in te krijgen he, vind je niet!

Liefs leine

Het is hier inderdaad erg rustig op het moment.
Zal ook wel deels aan de vakantieperiode liggen.
(of gelegen hebben)

Leuk dat je weer komt kletsen!

Ik ben Elise,32 jaar en moeder van Merel (11-08-06) en Thomas (06-03-09).

Hopen dat het snel weer iets drukker word!

hoi welkom hier Ook ik hoop dat het hier weer wat drukker wordt
Ik ben mira 27 jaar (ja dat zijn er nog maar 3 van de 30 verwijderd hahahaha) en mama van de 2 knapste kerels uit overijssel (zei ze compleet on bevooroordeeld hahaha) Marek van 27 augustus 2006 en Jens is geboren op 08 juni 2009

Hoi Hoi!!!

Welkom bij deze klets mama`s, en inderdaad is het hier tè rustig....

Kom elke dag wel even spieken maar er is gewoon niks te melden!

Maar ik ben Wendy, mama van William (25-8-6) en Lianne (24-1-9) en wij wonen in het midden van ons kleine landje...

Terug
Bovenaan