Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Leuk om al jullie verhalen te lezen.
Ben helemaal nieuw op dit forum en dacht stel me even voor.
Ik ben 24 en probeer sinds kort samen met mijn mannetje een baby'tje te krijgen.
Op 3 augustus heb ik mijn spiraaltje er uit laten halen... Tot nu toe is er eigenlijk helemaal niks gebeurd... zelfs niet ongesteld!
Voor ik aan de spiraal begon was ik ook heel heel erg onregelmatig.. Ben een beetje bang dat dit nu ook zo is...
Ben wel heel erg moe de laatste tijd.. Dan zit ik om 9 uur 's avonds al te slapen op de bank (vind mijn vriendje ook heel erg leuk :) ), maar ik ben ook sinds 2 weken gestopt met roken, dus denk eigenlijk dat daar van komt.
Mijn mannetje zegt dat ik te ongeduldig ben, maar kan het niet helpen.
Wil graag of zwanger zijn of ongesteld worden, dan kan ik tenmiste en beetje tellen wanneer er geklust moet worden :)

Waren jullie ook zo ongeduldig?

Groetjes

Princesje

welkom,
nou ik denk dat iedereen dit wel herkent.
ook bij ons nu we bezig zijn met een 3de kind.
wens je veel succes.
gr marjan

hoi Princesje
ik herken je verhaal helemaal
toen wij voor het eerste kindje gingen wilde ik ook het liefst gisteren nog zwanger zijn maar probeer er geen obsessie van te maken.
ik was er in het begin ook erg mee bezig en dus ging het niet,
pas toen ik dacht ach ik zie het wel was het snel bingo.
zelf ben ik ook net gestopt maar dan met de pil maar ben er rustiger onder.
volgende week donderdag m,n 1e nod dus tja.
wees welkom hier op het forum en praat lekker mee.

groetjes

Hallo,

zeer herkenbaar!
Wij zijn nu voor de derde bezig en had verwacht daar rustiger onder te zijn, maar ik word gej van die onzekerheid!

Voel van alles, maar wat? eisprong? Bevruchting, innesteling?
Geen idee. Ben ik nu misselijk of moe?
Dat ongeduldige om zekerheid te hebben ken ik dus.

Mijn man is daar ook veel relaxter in, maar mannen voelen verder niks van wat wij voelen natuurlijk.

Groetjes

Terug
Bovenaan