Even voorstellen

Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier, las af en toe al wel ff mee, maar heb me nu ook maar aangemeld. Mijn naam is Rianne, ben 29 jaar, getrouwd en moeder van zoon Ezra van 2,5 jaar. Rond 10 december verwachten we ons tweede kindje, ben zo benieuwd!!!
Mijn zwangerschap verloopt wat moeizamer dan de vorige keer, heb erg last van mijn bekken, krijg hier nu ook fysiotherapie voor. En de eerste 5 maanden had ik elke dag hoofdpijn... Dat is nu gelukkig over. Maar ja, je moet er wat voor over hebben hè?!...
Ezra was bijna 9 pond bij zijn geboorte en hij had een erg groot hoofd, ik hoop nu heel erg dat dat deze keer wat meevalt. Deze baby lag eerst 5 weken voor qua groei! Maar gelukkig is dit inmiddels een beetje bijgetrokken. Dus we zullen zien!...

Groetjes,
Rianne.

Hoi Rianne welkom hier en lekker veel gaan posten want het is hier nog eruggg rustig!
Ik ben mina en verwacht mijn 3de kindje ik heb een zoontje van bijna 5 en een dochtertje van anderhalf.
Hier is de zwangerschap ook veel en veel zwaarder ik ben zowiezo dikker en me lichaam heeft ook ze klachtjes kwa pijn in me ribben en maagzuur minder goed slapen en dan nog die twee kindjes die ook alle aandacht willen.
Maar ja we weten waar we het voor doen dus nog ff doorzetten.
ik ben 1dec uitgerekend en ik denk zelf dat ik een nov mama ga worden omdat de andere twee ook eerder kwamen maar ja we weten het nooit van te voren he, dus ff afwachten.

Weet je al wat het word een jongen of een meisje? Wij verwachten nu weer een jongetje.
Nou veel plezier hier en veel posten...
Groetjesss Mina

hallo rianne,
ik ben milou en ben 22 jaar. wij zijn in blijde verwachting van onze 1ste, ben nu 28 weken.
we zijn uitgerekend op 20 december, en verwachten een klein kereltje. of misshcien wel groot kereltje...
Hij en Ik zijn allebei iets groter dan normaal, het zou eerst bijtrekken maar dat is nog niet gebeurd.
op de echo was te zien dat hij tog al behoorlijk dikke billen had, haha, en die van mij zijn ook aardig aan het toenenmen.

ik hoop dat je nog veel plezier hebt hierzo.
succes verder
liefs milou

hoihoi,
ik ben Jessica en ben ook zwanger van ons eerste kindje.ik ben nu 28 weken zwanger en uitgerekend op 23 dec.
wij verwachten een meisje dus dat is heel veel roze (mijn livelings kleur haha)
de eerste paar maanden eigenlijk helemaal geen klachten gehad maar het begint nu toch wel zwaarder te worden, heel veel last van mn rug en iedere ochtend heel veel last van mn onderbuik alsof ik hele erge menstruatiepijn heb.
gelukkig weten we wat we er voor terug krijgen toch?

grtz jessica

Hoi ik ben Trudi. 28 jaar uit Alkmaar. Getrouwd met Remco en samen hebben we een dochter, Jasmijn, van 12 februari 2008.
Ik ben 6 december uitgerekend. Vandaag dus 30 weken en 4 dagen. Ik heb last van bekkeninstabiliteit en zit daarom al in de ziektewet.
Met de baby gaat het gelukkig erg goed. Wij weten niet wat het word. Spannend dus!
Ik was hier in het begin wel eens, maar omdat het zo rustig was ben ik een tijdje "weg" geweest.
Ik ben erg actief op het voorjaar 2008 forum. Hier zit ik al vanaf het begin van de zwangerschap van Jasmijn. Hier heb ik veel leuk contact met de andere forumleden. Er zijn zelfs al een aantal ontmoetingen geweest. Het zou leuk zijn als het hier ook zo gezellig word

Liefs Trudi -mama van Jasmijn (12-02-2008) en "Brusje" (06-12-2009)

Hoi,

ik ben Joyce, 35 jaar en alleenstaande mama van een zoontje van net 2 jaar. Half december verwacht ik "broertje" en mijn zoontje en ik kunnen niet wachten tot het zover is! Ook bij mij is deze zwangerschap een stuk zwaarder dan de eerste keer! Mijn bloeddruk was zo laag (onderdruk van 40!) dat ik regelmatig onderuit ging en ik heb ook veel last van hele pijnlijke harde buiken.
Ik werk nog maar 3 weken maar niet meer dan een paar ochtenden per week en soms nog wat thuis.
Maar echt tot rust kom ik thuis ook niet met een kleine boef met teveel energie!!!
De nesteldrang slaat wel in alle hevigheid toe en ik krijg behoefte aan zoetigheid en poetsen (wat een combinatie he?!). Nog 10 weken (om en nabij) en dan mag ik weer zo'n kanjer in mijn armen sluiten!!! Kan niet wachten!!!

Groetjes
Joyce

Terug
Bovenaan