Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee en dacht laat ik me maar eens aanmelden.
Ik ben zwanger van m'n eerste kindje, nu 13 weken. Uitgerekend halverwege april 2010.
Tot nu toe is mijn zwangerschap erg zwaar, heel erg misselijk de hele dag door en elke dag wel spugen. Ik heb het gevoel alsof het met de dag erger wordt... Ik vroeg me af of er anderen zijn die er ook zo vreselijk last van hebben?

groetjes!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat ontzettend vervelend dat je je zo rot voelt, maar er is nog hoop voor je dat het minder wordt.
Als je zin hebt om eens lekker te klagen, schroom niet, wie weet helpt het een beetje.
Veel plezier bij de mamaclub en heel veel sterkte!
Gr. Dabanne

Gefeliciteerd!!! Welkom hier ook trouwens. Wat jammer dat je je zo naar voelt. Hopelijk gaat dat snel een beetje over. Hier gelukkig geen klachten, ook niet gehad.

gefliciteerd!

Mei en April zit hier in 1 fora... ik ben zelf 1 mei uitgerekent en denk dan ik ook in april zal bevallen wegens mijn geschiedenis van de vorige bevalling.

Ik heb zelf ook wel veel "last" van de kwaaltjes.. Zoals misselijk heid tussen 16 uur tot bedtijd, flink moe zijn. En heb nu zelfs weer een nierbekonsteking opgelopen en heb nu AB gekregen.

Ik hoop dat je snel van de klachten af bent!

Terug
Bovenaan