Even voorstellen

Hallo allemaal. Mijn naam is Yvonne en inmiddels ruim 7 weken zwanger van ons tweede kindje. We hebben al een dochter, Pien, van bijna 2. Natuurlijk hebben we haar al verteld dat ze een broertje of zusje krijgt en ze knikte daarbij heel serieus ha ha... Alsof ze het begreep. Toen ik haar vroeg wat ze liever wilde, was ze een tijdje stil en toen keek ze me aan en zei de onsterfelijke woorden: Bumba. Nou dames, als het eerste wat ik ga zien volgend jaar juni een puntmuts is.... ha ha..

Maar goed, alles gaat tot nu toe goed. Ben vanochtend voor het eerst een beetje misselijk opgestaan. De vorige keer begon het ook pas in week 8, maar toen heb ik het ook geweten zeg. 11 kilo afgevallen in de 6 weken erna. Maar goed, dat is ook allemaal goed gekomen. Volgende week donderdag de eerste echo, spannend!

Gelukkig weinig tijd om er bij stil te staan want Pien wordt morgen geopereerd aan haar neusamandelen. Ik denk dat het voor mama best moeilijk gaat worden met al die zwangerschapshormonen. Maar goed. De komende tijd ga ik weer lekker alle belevenissen volgen en af en toe die van mij zelf aan het formu toevertrouwen.

Allemaal een heel fijne zwangerschap toegewenst natuurlijk.

Groetjes
Yvonne

hai Yvonne,

Gefeliciteerd met je zwangerschap, wat schattig dat je dochter Bumba als broerje of zusje wil. Ik hoop voor jou dat die puntmuts achterwege blijft.

groejes Umbra

Hoi Yvonne,
laat je even weten hoe het met je dochter (en jou natuurlijk) is gegaan?
't Zal vast prima zijn gegaan. En ik hoop, dat je deze keer wat minder misselijk bent. 11 kilo is wel erg veel. Volgens mij voel je je dan meer dood dan levend.
Groetjes,

Hallo dames,

Met Pien is alles goed gegaan. Ze was na de operatie heel levendig en vrolijk. Afgelopen weekend hebben we nog wel wat naweeën gehad. Overdag had ze nergens last van maar éénmaal in bed schrok ze na ongeveer een uur wakker. Badend in het zweet met een temperatuur van 35.4 tot zelfs 35.0. Uiteindelijk toch een reactie op de operatie en de narcose denk ik. Ze kwijlt ook nog ontzettend veel, maar dat schijnt ook vanzelf weer over te gaan. Vandaag is ze voor het eerst weer bij de opvang, ik ben benieuwd.

Ik zelf heb nog steeds geen last van misselijkheid, alleen moe. Donderdag de eerste echo...kan bijna niet wachten...

Terug
Bovenaan