even voorstellen

Hallo,

Ik ben Dominique ik ben 27 jaar en ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger.

Ik ben al behoorlijk misselijk maar goed dat hoort er bij. Heeft iemand misschien tips tegen de misselijkheid (als die er al zijn) Vrijdag heb ik de test gedaan en die was positief, wij konden ons geluk niet op.
Nu moeten we wachten tot we naar de verloskundige mogen, de echo mogen laten maken enz enz..

En ik ben al zo ongeduldig.

groetjes

Hey Dominique,

Gefeliciteerd!
Ik ben niet misselijk en heb hier ook geen ervaring mee dus ik kan je ook niet helpen sorry!

Spannend he allemaal? Ik vind het zo griezelig en ben best we bang dat er iets misgaat.
Ik heb 19 november een afspraak bij de VK en 2 december een afspraak voor een echo dat duurt me echt veel te lang...............zucht!

Veel geluk en gezondheid!

groetjes sacha
5 weken en 1 dag

Hoi Dominique,

Ook gefeliciteerd met je zwangerschap wat een wonder he. Ik ben Margot ook 27 jaar en zwanger van mijn 2de kindje ben afgelopen februari bevallen van een dochter dus dat wordt een hele drukke boel straks. Ik snap dat je ongeduldig ben, want je wil graag zo snel mogelijk weten of alles goed gaat en je kindje zien op de echo. Ik kan je ook niet helpen met je misselijkheid, want ben het ook niet en was dat ook niet in mijn eerste zwangerschap. Nou succes ermee en hoop voor je dat de misselijkheid snel ophoud.

Groetjes Margot moeder van Daphne
( 4 weken en 5 dagen )

Hoi.

Gefeliciteerd! Ik ben dan van Mei (14 weken morgen) en ben nog steeds misselijk. Alleen heb ik het nu alleen nog maar vanaf 4 uur smiddags tot bijtijd. Helaas geen tips. De een heeft namelijk baat bij om kleine dingen te eten de gehele dag. Daar werdt ik juist misselijk van.

Sorry dus. Ik hoop dat je het iig niet zo lang als mij hebt. Meestal gaat het weg rond een week of 12.

hey hey,

Kleine dingen eten hielp bij mij ook niet echt. Nu ben ik wanneer ik misselijk ben fruit gaan eten en melk gaan drinken en dat werkt eigenlijk wel goed.

Ben vandaag voor de eerste dag helemaal niet misselijk geweest. Dat is ook wel weer eens lekker.

Heb wel al volgende week een echo, had gisteren een beetje bloedverlies maar volgens de verloskundige (assistente) hoef ik me daar niet zoveel zorgen om te maken. Verder gaat alles goed. Ben wel benieuwd naar de echo volgende week.

groetjes

Terug
Bovenaan