even voorstellen!

hallo,
ben hier nog niet zo lang bekend maar zag ineens dat er ook een mamaclub maart 2010 was!
nou ik ben kim ben 22 jaar oud en woon samen met mijn vriend rene van 25 jaar en we hebben samen al een zoontje van bijna 4 Jari genaamd! nu ben ik inmiddels 22 weken en 4 dagen zwanger van mijn 2de zoontje! de 20weken echo was helemaal in orde en nu kan ik lekker gaan genieten van de zwangerschap!
heb al een flinke buik,zoals hij nu is had ik die bij mn 1ste zoontje met dik 30 weken! dus ben benieuwd wat ervan terrecht gaat komen ;)
verder sta ik onder controle in het ziekenhuis bij de gynecoloog en mag ik ook om de 3 weken bij de verloskundige hier in de buurt komen..dit omdat ik in mijn vorige zwangerschap van mn zoontje een pre-eclamsie had (zwangerschapsvergifteging) en 3 weken in het ziekenhuis heb gelegen en met 39 weken ben ingeleid!
groetjes kim

hallo!
babybytes doet beetje vaag laatste tijd..erg langzaam vandaar dat ik hier terrecht kwam!
met mij gaat het zn gangetje..
met mijn vriend gaat het wel..ik ga hem toch nog een kans geven,hij zweert het nooit meer te doen..ik heb gezegd dat het vertrouwen verdwenen is en dat hij maar moet bewijzen dat hij voor ons wilt gaan.dus even afwachten.

Hi!

Ik vind het heel goed en knap van je dat je hem nog een kans wilt geven!

Ik baal ook van babybytes. Mijn blogs zijn nu allemaal weg..Ach ja, ik hou ook het één en ander bij op www.delani.babysite.nl.
Gelukkig was ik op bb zowiezo al niet erg actief. Hier schrijf ik al vanaf het begin mee en het is erg gezellig vind ik zelf!
Ik hoop dat je het net zo leuk gaat vinden als ik hier!

Liefs, Nicole

Terug
Bovenaan