Even voorstellen!

Dag dames,

Ik lees al een tijdje mee, maar heb nog niet eerder gereageerd, maar ik dacht dat ik me ook maar 's moest voorstellen.

Ik ben Esk en inmiddels 12 weken en 1 dag zwanger van ons eerste kindje. Ik heb al een lang traject achter de rug van behandelingen, maar gelukkig was 1 IVF genoeg voor dit wondertje.

Ik vind het allemaal heel spannend, maar tot zover gaat alles volgens het boekje. Vandaag voorlopig de laatste echo gehad, maar over 2 weken mogen we bij de vk nog even luisteren naar het hartje.

Ik vond het vanochtend geweldig om te zien, het kleintje was al enorm gegroeid t.o.v. de 10 en 8 weken echo's.

Groetjes, Esk

hehe.. dat hebben we allemaal wel gehad! welkom en gefeliciteerd! Ik mag volgende week vrijdag voor de tweede echo om de termijn te bepalen, ben benieuwd! Voel je je verder goed?

Hai!
Ja, ik voel me best goed. Ben nog steeds wel snel moe en gister had ik volgens mij bandenpijn (op basis van de beschrijving zei een vriendin dat het dat moest zijn), maar verder gaat het prima. Als ik het niet zou weten, dan zou ik het niet eens in de gaten gehad hebben dat ik zwanger ben.
En jullie?

Esk

O fijn zeg.. Ja nu gaat het wel weer maar ik voel wel echt dat ik zwanger ben - wat minder energie vooral waardoor helaas het sporten wat naar de achtergrond verdwijnt. En gevoelige borsten en druk en het volle gevoel in onderbuik. Maar de hormoon-orkaan is gelukkig gaan liggen haha.

Terug
Bovenaan