Even voorstellen

Hallo meiden,

Ik wilde me even voorstellen aan jullie.
Ik ben Debby, ben 28 jr.
Mijn vriend en ik zijn ruim 5 jaar bezig om zwanger te worden, wat helaas nog niet gelukt is.
Wij zijn (door omstandighede, overlijden familieleden) niet eerder kunnen starten met onderzoeken...dat is vanaf oktober eindelijk in werking gesteld..

Hoi ,

Ik reageer omdat ik bijna even lang bezig ben als jij , alleen staan wij al ins. 7x , 4x IVF pogingen verder .
Spijtig genoeg .
War zit je nu , doktr gesproken ?
Gestart met behandelingen of .. iets anders .
Ik deel het graag met jou .
Groetjes

Hallo Bloemptje,

Ik loop sinds 28 okt. bij de gyneacoloog in het UMCG te Groningen.
Heb afgelopen maand de eerste Cyclus analyse gehad..de follikels (eiblaasjes) groeien uit zich zelf goed, 2 week geleden de eerste samenlevingstest, en dat zag er allemaal goed uit.
Deze week wordt ik gebeld om alle onderzoeken te bespreken..
Ik ben helaas niet zo goed in uitleggen, ik hoop dat je me een beetje snapt

Sorry drukte al op verzenden..

Goh, jij hebt ook al het één en ander mee moeten maken.. kan me voorstellen dat dat niet in de koude kleren gaat zitten..
Wat gaan ze nu verder doen? Wanneer heb je je laatste IVF gehad, als ik vragen mag.. en hoeveel "mag" je nog?

Meid, ik wens je heel veel sterkte (of moet ik zeggen succes, weet het zelf niet echt) met de dingen die nog gaan komen..
I

Hoi meiden

Hier ook iemand die al lang bezig is. Namelijk 4 jaar. We hebben nu 8 IUI pogingen erop zitten en hebben volgende week een gesprek over IVF.
En ik zie zo op tegen de decembermaand!

Groetjes Maartje

Hoi meiden,

Tuurlijk mag je dat vragen , ik heb mijn laatste poging begin november gehad .
We haaden 2 embryo's teruggeplaatst gekregen en we hebben er nog 2 ingevrozen .
Maar als we die zouden gebruiken is het altijd riskanter want het ontdooingsproces doet dikwijls veel stuk .
Maar voorlopig wil ik stoppen , het is echt een zwaar proces wat heel veel van je lichaam vraagt .
Morgen heb ik een afspraak bij een alternatieve dokter , reuze beniewd wat dat gaat worden
ik wil het echt over een andere boeg gooien .
groetjes x

Hoi bloempje
Hoe was het bij de alternatieve dokter?
En een rustpauze is volgens mij niet echt verkeerd.
Je hebt al zo'n lang traject achter de rug!
Meid sterkte

Debby ben jij al gebeld over de uitslagen?

Groeten Maartje

Hey meid, ik ben ook erg benieuwd naar je bezoek aan de alt. dokter. Had je er een goed gevoel bij. Ik hoop dat je ook een beetje rust in jezelf kunt vinden.

Sterkte meid.
Wenser

Terug
Bovenaan