Even voorstellen

hallo allemaal,

Ik ben Dominique. Ik zat op t forum juli 2010 maar heb vandaag mijn termijn echo gehad en blijkt dat ik inmiddels verder ben dan ik dacht. Zou eerst 1 juli uitgerekend zijn ben nu 26 juni uitgerekend.
Ik ben vandaag dus 11 weken en 4 dagen zwanger van mijn 1ste kindje.

groetjes Dominique

Hallooo Dominique!!

Welkom hier op het Juni forum!
Wel lekker ofnie dat je eerder bent uitgerekend?
Nu gaat het opschieten :)

Ik ben Natasja en ben zwanger van mijn 2e kindje.
Ik ben 29 juni uitgerekend!

Geniet van je zwangerschap ;-)
Enne, hier kun je alles kwijt hoor!

Groetjes, Natasja

Hallo Dominique,

Van harte welkom bij de club.
Ik ben Tamara en zwanger van mijn eerste. Wij krijgen een tweeling en als het goed is komen ze rond 13 juni.

Groet tamara

Hallo Dominique,

Ik ben Tamara en zwanger van mijn eerste. Wij krijgen een tweeling en als het goed is komen ze rond 13 juni.

Groet tamara

Hallo Dominique,

Groet tamara

Hey Dominique - welkom bij de juni club! Ik ben Ingrid, zwanger van mijn eerste en uitgerekend 20 juni. Gezellig! als je door de berichtjes heengaat dan vind je ook iets over hyves; we (nou ja ik niet hoor) hebben daar een afgeschermde hyve gemaakt. Dus als je het leuk vindt...
Gaat alles goed met je/ jullie?

hoi,
als eerste gefeliciteerd.
altijd leuk dat blijk dat je verder bent.
welkom ook hier op het forum.
wij dachten ( verlosk en ik ) dat ik 29 juni was uitgerekend maar ben opeens julio forum geworden.
ik ben grens geval 1 juli.
maar blijf ook lekker hier op het forum.
gaat alles goed met je,voel je je goed.??
heb je het al bekend gemaakt???
gr marjan

hey allemaal,

Behalve dat ik heel moe ben voel ik me verder wel heel goed.
Ik had het aan mijn familie al verteld, (ik kan absoluut geen geheimen bewaren). Vandaag heeft mijn vriend met zijn opa en oma gebeld om het te vertellen. Zij vonden het heel erg leuk... dus de rest van de familie weet het nu ook snel genoeg haha...

groetjes Dominique

Terug
Bovenaan