even voorstellen

Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee hier,maar heb me nu toch maar ingelogd.Ik wil graag anoniem blijven.
Ik ben Fleur.mv1
Mama van een dochter van 2,5 jaar.
Wij zouden graag nog een broertje of zusje willen voor onze dochter,maar tot nu toe ben ik nog niet zwanger.
We ziten inmiddels in ronde 11.
Met de eerste was het de 2e maand al raak.
Nu gaat het helaas niet zo snel.
groetjes Fleur.mv1

Wat herkenbaar fleur, eerst was bij ons ook 2e maand raak nu al in ronde tja ergens in de 20 ik dacht 24 en in jan starten we met iui. ben je wel al naar huisarts geweest ?

Het is frustrerend he, en zeker als je dan ziet op zwanger worden forum dat er een hoop meiden erg snel zwanger worden binnen half jaar.

Gr Wendy

welkom fleur,

een soortgelijk verhaal als jullie, hoor je toch wel vaker..Wijzelf hebben nog geen kinderen..
Uitslag sperma test was bij ons niet goed,...nu worden we doorgestuurd naar n kliniek..

Zijn jullie van plan ook naar n arts te gaan binnenkort of laat je dat nog even rusten?

sterkte iig!
x sparkle

@wendy: idd moeilijk om dat soort verhalen te lezen. Niet dat je het anderen niet gunt hoor,maar zelf wil je ook zo graag.We zijn nog niet naar de huisarts geweest.Wanneer ben jij daar voor het eerst geweest?Heb je al andere behandelingen gehad? Hoop echt voor je dat het in januari goed gaat,2 jaar wachten is echt wel lang.

@sparkle: waren jullie al lang bezig voor dat je naar de huisarts bent gegaan? Ik vind het best lastig wanneer je verder hulp/advies moet inschakelen. Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk zwanger worden.
Wanneer kunnen jullie terecht in de kliniek,en wat kunnen ze daar voor jullie doen?
Sterkte

Wij waren ruim n jaar bezig voordat we naar de huisarts zijn gegaan.
Toen hebben ze eerst n sperma test gedaan die niet goed bleek te zijn.
We zijn toen doorgestuurd naar n uroloog die constateerd dat mn man een spatader in zn ene balzak had.
Die is toen weggehaald en na 3 maanden konden we weer een test laten doen. Daar van hebben we nu 1,5 maand geleden de uitslag gekregen; nog steeds niet goed, klein beetje verbetering in vorm en beweeglijkheid.

We weten nog niet precies wanneer we terecht kunnnen bij de kliniek, door het langs elkaar heen praten van huisarts en uroloog hebben ze n week geleden pas de kliniek ingeschakeld...(grrmbl)...

Wanneer we daar terecht kunnen hopen we meer over onze mogelijkheden te horen.
Wij hopen eigenlijk dat IUI nog mogelijk is voor ons, omdat we er nog niet over uit zijn of we eventueel IVF zouden willen...

Het is idd lastig om hulp in te schakelen, maar ik vond het wel fijn dat er eindelijk wat ging gebeuren, omdat je ook heel vaak hoort dat het allemaal heel lang duurt voordat je eigenlijk eens n keer ergens bent.

Wij hebben op t moment ook heel veel zwangeren om ons heen, (kan er zo 10 tellen!!) waarvan 3 schoonzussen zijn en 1 schoonzus net n baby heeft...:-( Ik probeer me wel op andere dingen te richten en te genieten van mn lieve man, maar ik merk wel dat ik het er gewoon moeilijk mee heb, kan bijna niet meer aan iets anders denken...

grtjs Sparkle

@Sparkle: Spannend dus,wanneer je bij die kliniek terecht kan,weer een stapje verder.

Wij wachten iig het nieuwe jaar maar weer af.
Heb de 27ste mijn NOD.

Best moeilijk al die zwangeren om je heen,vind ik.Je gunt het iedereen natuurlijk wel,maarrrr...zelf wil je ook zo graag.

Denk wel dat het bij ons anders is,omdat wij al een meiske hebben rondlopen.

doeg.groetjes Fleur

Terug
Bovenaan