Even voorstellen

Ik ben Maike (30 jaar) zwanger van ons derde kindje.. De eerste 2 zijn een tweeling van inmiddels alweer 6 jaar.. En als alles goed blijft gaan krijgen we in juli 2010 nog een klein wondertje erbij.

Ik vind het allemaal erg spannend. Ben nu 9 weken zwanger. Vorige week woensdag al een 1e echo gehad, en ons kleintje gezien met een kloppend hartje. Zo ontzettend mooi!
7 januari mag ik weer voor een echo.
Ik loop onder controle in het ziekenhuis, door de geschiedenis met mijn vorige zwangerschap, afgelopen jaar 2x een miskraam gehad. Na mijn 1e zwangerschap heb ik trombose gekregen, en sinds een half jaar zijn ze er dus achter dat ik factor V van Leiden heb. Een bloedstollingsafwijking, waardoor ik dus meer kans op een miskraam heb.
Ik ben nu sinds week 4 (meteen na de test) aan het spuiten met bloedverdunners en dat moet ik blijven doen tot 6 weken na de bevalling.

Ochtendmisselijkheid, heb ik ongeveer de hele dag.. ik leef een beetje op beschuit, vanille yoghurt en Vitamel.. maar ik heb gelukkig nog niet hoeven spugen! (fijn hè, al die details!)
En ik ben moe, moe, moe!!! Jeetje zeg.. Ik lig soms om 8 uur al op bed.. ik kan gewoon niet meer..
En de rest van de dag komt er ook zeer weinig uit mijn handen..

Maar ik heb het er allemaal voor over.. Als dit betekend dat wij in juni een gezond kleintje in onze armen mogen houden...
Droom, droom, droom.....

Groetjes Maike

Hey Maike,

Gefeliciteerd me je zwangerschap!!!
Welkom op het forum!

Ik ben 9 weken en 2 dagen en kan je helaas de hand schudden als het gaat om misselijk zijn en enorme moeheid!

Groetjes Chantal

He hallo,

Welkom bij de club van juli2010!
Hoop dat alles goed blijft gaan, spannend!
En die bijwerkingen die hebben we er wel voor over he?! Als we dan weer zo'n klein hummeltje in onze armen hebben.

groetnis

Welkom, Maike. Goed dat ze nu weten wat je hebt en dat je er dus wat mee kan. Het is vast heel spannend voor je. Heb je alleen het hartje op de echo kunnen zien, of zag je ook wat meer van het lijfje?

Groetjes, Quiqui

Het is al een heel kindje.. Nog mini mini..
Maar zelfs al armpjes en beentjes..
Zo raar..

We hebben het vandaag aan onze jongens verteld. Allebei helemaal blij, nu worden ze grote broers.. haha

Ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen..
Volgende week gaan we het de familie verder vertellen.. Dan ben ik 10 weken..
Maar met de misselijkheid weet ik niet of ik anders het kerstdiner ongemerkt door kan komen..
Is wel zo relaxed als ik niet alsof hoef te doen!

Groetjess Maike

Terug
Bovenaan