Even voorstellen!

Hoi allemaal,

Ik ben Karin en ik heb al een dochter van 2 jaar en 8 maanden en ik ben 22 sept uitgerekend van de 2e.

En ik kom gezellig met jullie meekletsen!

Karin

Hey,

Ik zal me hier maar even voorstellen voordat er te veel "voorsteltopics" komen: Ik ben truckerbabe, en ik ben 15 september uitgerekend van mijn eerste... SPANNEND!!

Hoi dames,

mijn naam is Suze en ik ben 9 september uitgerekend van ons eerste kindje....
Heel pril dus nog en inderdaad erg spannend......
ik kijk echt uit naar de eerste echo, echt bewijs! :)

Hallo!

Ook ik wil mij heel voorzichtig melden!

Na 13 rondes oefenen en een miskraam afgelopen zomer ben ik dan nu toch weer zwanger. 27 september uitgerekend van ons eerste kindje!

Liefs, Betty

oe lekker pril ook allemaal en ja heel spannend en ook heel eng vind ik het.

Ik ben Dees bijna 37 en zwanger van de 2e. Heb al een dochtertje van net 3 van een andere vader en ben nu dolgelukkig met de aanstaande pappa die zijn geluk niet op kan. Ook heel raar de 1e duurde heel lang en deze was gelijk raak (voorbestemd ??)

allemaal gefeliciteerd en voor de 1e lingen geniet ervan , ik kon het niet en het is zo voorbij (oke soms zou je willen dat t zo was hihi)

Toedels

hallo

ook ik ga me maar eens aanmelden!
zwanger van ons 4e kindje! (5e zwangerschap)
als goed is ben ik 25 of 26 sept uitgerekend.
de test was 4 dagen voor de NOD al positief en ik kan ook echt niet langer zwanger zijn.. veel HCG dus.
ik heb van de andere zwangerschappen ook op dit forum meegekletst en ik hoop het hier weer net zo leuk te krijgen!
heb al genoeg kwaaltjes, dus voel me op en top zwanger ook al is het nog maar pril!

ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap!

liefs

Terug
Bovenaan