even voorstellen

Hallo iedere

Ik ben hier nieuw en ben zwanger van ons derde kindje. En als alles goed blijft gaan krijgen we eind juli 2010 nog een klein wondertje erbij. Ik heb een dochter van bijna 6 en een zoontje die in april 2 wordt.
Ik vind het allemaal erg spannend dat er straks drie kindjes heb.
Ochtendmisselijkheid, heb ik ongeveer de hele dag.. En ik ben moe, moe, moe!!! Ik lig soms om 8 uur al op bed.. ik kan gewoon niet meer..
En de rest van de dag komt er ook zeer weinig uit mijn handen..
Maar ik heb het er allemaal voor over..

Van harte welkom bij de mama's van juli 2010!
Ik ben ook zwanger van de derde, uitgerekend op 21 juli. Wij hebben al 2 zoontjes, de oudste is net 4 jaar, en de jongste wordt eind deze maand 2 jaar.
De misselijkheid wordt nu eindelijk iets minder, maar moe moe moe. En helaas al weer weken last van mijn bekken, maar net wat je zegt: we hebben het er voor over!!! Geniet ervan!

groetjes van ventjesmama

hoi,
welkom bij ons wordt het ook ons 3de kindje.
dochter van a.s maart 6 jaar.zoontje die in juli 4 jaar wordt.
ik was ook dood moe,duizelig.leek hier in huis wel ma flodder,geef dat straks krijg je weer de schoonmaak kriebels,nesteldrang dus wordt alles weer goed aangepakt.
lekker je bedje induiken,over paar weken voel je veel beter.
gr marjan

Hey,

Welkom!
voor ons word het ons 2e kindje, hebben een dochter van 2 jaar.
Ik ben 19 juli uitgerekend, en ben blij dat die misselijkheid voorbij is, wel ben ik aan het eind van de dag ontzettend moe.

Groetjes Chantal

Hoi hoi,

Gefeliciteerd!
Bij ons ook de derde.. We hebben al een jongenstweeling van 6 jaar.
Ik was tot ongeveer de 13 weken ook de hele dag misselijk en mega moe..
Nu ben ik nog wel erg moe (maar vooral einde van de dag.. niet meer de hele dag!), en bijna niet meer misselijk.. Sommige luchtjes werken niet zo goed.. maar verder gaat het prima!

Hoop voor je dat het snel voorbij is..en niet de hele zwangerschap duurt!

Groetjes Maike

Hoi hoi,

Gefeliciteerd!
Bij ons ook de derde.. We hebben al een jongenstweeling van 6 jaar.
Ik was tot ongeveer de 13 weken ook de hele dag misselijk en mega moe..
Nu ben ik nog wel erg moe (maar vooral einde van de dag.. niet meer de hele dag!), en bijna niet meer misselijk.. Sommige luchtjes werken niet zo goed.. maar verder gaat het prima!

Hoop voor je dat het snel voorbij is..en niet de hele zwangerschap duurt!

Groetjes Maike

HOI Dames

jullie ook natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap, en dat iedereen een wolk van een baby krijgt.

Hellaas mijn misselijkheid duurt tot dat ik ongeveer 5/6 maanden zwanger ben. maar dank zij de zetpillen hou ik wat eten binnen en ben dan iets minder misselijk. Had ik bij de ander
zwangerschappen ook.

Gr.

Terug
Bovenaan