even voorstellen.....

Hallo allemaal,
Ook ik ben een oktober mama, op precies te zijn ben ik 13 oktober uitgerekend. Vandaag mijn eerste echo gehad en het zag er allemaal prima uit! Op dit moment ben ik 8 weken en 5 dagen zwanger.
Ik ben zwanger van mijn 1e kindje en vind het allemaal erg spannend!

Haay haay,

Gefeliciteerd met je zwangerschap !!! en wat fijn dat alles er goed uitzag op de echo.

Ik ben ook zwanger van mij eerste kindje en uitgerekend op 29 oktober ik heb dus nog geen echo gehad.

Liefs,

Dilana

Gefeliciteerd met je eerste zwangerschap! En welkom op het forum, altijd gezellig weer nieuwe mama's to be erbij :D Hartstikke fijn dat alles goed gaat. Geniet er maar lekker van.
Ik ben ook zwanger van mijn eerste kindje. Vind het ook allemaal erg spannend. Maar geniet enorm!!
Liefs

halloo leuk dat je erbij bent gekomen en van harte gefeliciteerd!
ik ben uitgeteld op 12 oktober dus we liggen vlak naast elkaar hahaha
nou...geniet ervan!!!

groetjes mamabeer

Hoi

Gefeliciteerd met je zwangerschap en dat alles goed gaat. Hier nog iemand zwanger van het eerste kindje. En ik ben 14 oktober uitgerekend ook dichtbij. Geniet ervan.

Liefs

Hoi

Gefeliciteerd met je zwangerschap en dat alles goed gaat. Hier nog iemand zwanger van het eerste kindje. En ik ben 14 oktober uitgerekend ook dichtbij. Geniet ervan.

Liefs

Hoi Alexandra,

Gefeliciteerd met je zwangerschap en de mooie echo! Geniet van je zwangerschap en alle (leuke) spanning die erbij komt kijken. Ik ben ook zwanger van mijn eerste kindje (na een miskraam) en verwacht de kleine 9 oktober. Morgen mijn tweede echo, misschien krijg ik dan nog een 'definitieve' datum te horen.

Liefs, Sonica

Hallo Alexandra,

Gefeliciteerd en fijn dat de echo goed was. Ik ben zwanger van mijn 2e kindje en ben 9 okt uitgerekend. Ik heb volgende week mijn derde echo.

@Sonica
Succes morgen met je echo.

Liefs

Terug
Bovenaan