even voorstellen

hallo allemaal,

ik ben zwanger van mijn eerste kindje, en ben 15 oktober uitgerekend. ben nu inmiddels bijna 9 weken.
Helaas in mijn zwangerschap nog niet leuk begonnen. Heb last van extreem braken, mijn lichaam reageert extreem op de hormonen van de zwangerschap, waardoor ik bijna tot niets binnen houd. heb speciale zetpillen gekregen waar je erg duf van word, maar daardoor hou ik wel wat vocht binnen. is lastig om dit te hebben, zit nu al bijna 3 weken thuis, moet rust houden en eerlijk gezegd kan je ook weinig doordat je niks binnen houd.
Zijn er andere die er ook last van hebben?
moet 2 keer per week alles laten nachecken, en is afwachten totdat het beter word.
wel leuk om kennis te maken met andere die uitgrekend zijn in oktober

Groetjes jessica

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Alleen jammer dat het zo loopt, dat verwacht je natuurlijk niet. Ik hoop dat je het wel een plekje kan geven!
Maar uiteraard hoop ik dat het snel over is en je echt kan genieten. Ik heb er zelf geen ervaring mee, zelfs geen enkele klacht, ook niet bij mijn vorige 2 kinderen. Dus ja.. iedereen reageert weer anders..
Sterkte!
Gr. mamajo

Hoi

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
De klachten die je beschrjft daar heb ik sinds maandag last van(ben 14okto ui. Ik ben nu ook deze hele week thuis gebleven. Sinds vandaag houdt ik smiddags wel voedsel binnen en ik hoop dat het zo blijft.

Woensdag was ik wel even op mijn werk geweest omdat het moest van de bedrijfsarts, maar toen ben ik na een half uur weer naar huis gestuurd omdat ik bijna ben flauwgevallen.

Volgens de verloskundige is het veel rusten en slapen en genoeg drinken. En hopen dat de klachten met drie maanden zijn verdwenen. En ze heeft me een medische verklaring gegeven dat ik op het moment niet in staat ben te werken.

In ieder geval ook veel succes
Liefs
Yvonne

Hoi

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
De klachten die je beschrjft daar heb ik sinds maandag last van(ben 14okto ui. Ik ben nu ook deze hele week thuis gebleven. Sinds vandaag houdt ik smiddags wel voedsel binnen en ik hoop dat het zo blijft.

Woensdag was ik wel even op mijn werk geweest omdat het moest van de bedrijfsarts, maar toen ben ik na een half uur weer naar huis gestuurd omdat ik bijna ben flauwgevallen.

Volgens de verloskundige is het veel rusten en slapen en genoeg drinken. En hopen dat de klachten met drie maanden zijn verdwenen. En ze heeft me een medische verklaring gegeven dat ik op het moment niet in staat ben te werken.

In ieder geval ook veel succes
Liefs
Yvonne

Hi!

Ik ben 2 oktober uitgerekend en ik merk dat mijn misselijkheid al begint af te nemen, dus hou nog even vol! Ik ben echt een paar weken non-stop misselijk geweest, maar ik merk dat het langzamerhand beter gaat. Niet meer alle dagen heel de tijd misselijk, maar bij vlagen. En soms hele dagen niet. Dat geeft de mama-in-spe moed!

Hi!

Ik ben 2 oktober uitgerekend en ik merk dat mijn misselijkheid al begint af te nemen, dus hou nog even vol! Ik ben echt een paar weken non-stop misselijk geweest, maar ik merk dat het langzamerhand beter gaat. Niet meer alle dagen heel de tijd misselijk, maar bij vlagen. En soms hele dagen niet. Dat geeft de mama-in-spe moed!

Hoi Jessica,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wat vervelend dat je er zo'n last van hebt. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat en dat je wat meer kan genieten!! Heel veel sterkte ermee& doe maar lekker rustig aan.
En natuurlijk gezellig dat je erbij komt op het forum:))
Liefs

He Jessica!

Welkom bij de club! Hopelijk voel je je snel weer beter! Het is erg jammer dat je die eerste periode op zo'n vervelende manier moet meemaken! Sterkte ermee!

Gr
Uma

Terug
Bovenaan